FabienneNina Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 (aangepast) Album is er!http://www.bunnybunch.nl/community/album.php?albumid=6589De eerste ben ik met Nina!:he: en de laatste is de recentste.. 19 maart 2013 aangepast door FabienneNina
FabienneNina Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 We gaan haar zo weer ophalen maar de arts was wel vaag aan de telefoon dus er komt vast nog een staartje aan!Die eerste man was wel een :meuh: zeg......letterlijke tekst van telefooniste: ''Het is niks ergs'' mijn moeder: ''dus er is niks?'' zij:''Nee, er is niks ergs aan de hand''mams: '''wat is er dan'' telefooniste: ''nee er is niks ergs aan de hand..................''Wtf -.- Dus we gaan :bunny4: ophalen want ''er is niks ergs'' :yipi::arf:Nou iig wel goed voor Jip!
FabienneNina Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Ben dus bij de DA geweest, Nina mocht naar huis ze word tóch maar voor EC behandeld.Haar darmpjes waren stil gevallen dus ze moesten haar dwangvoeren. :(Jip weer helemaal happy en druk met wassen natuurlijk!Nu hebben we medicijn die zorgt ervoor dat alles er door heen (blijft) gaan en een kuur voor E. cuniculi.Nina eet nu gewoon goed hier en het keutelen houd ik ook strak in de gaten want ik weet welke keutels van Nina en welke van Jip zijn dus dat is geen probleem.Jips keutels zijn gewoon keutel-ZILLA!Nou afwachten dus en als alles goed verloopt verwacht ík over 3 weken er totaal niks meer van te merken, een goed vooruitzicht dus!Greets, Ons.
FabienneNina Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Nina keutelt al een beetje en plast!
Eefje Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Fijn dat ze weer thuis is! Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude
FabienneNina Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 (aangepast) Ze likt alweer je gezicht:party:Volgens mij vond die tandartsassistente haar ook wel lief! :he:Ik heb voor de volgers van dit topic een album gemaakt van Nina genaamd: Nina<3Voor de liefhebbers... Er zit trouwens ook een foto van mij én Nina bij, hadden jullie verwacht dat ik er zo uitzag, of juist anders? 20 maart 2013 aangepast door FabienneNina
lilians Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Vervelende ervaring zeg.. Ik heb ook een dergelijke ervaring gehad waarbij een da een grove fout had gemaakt.Gelukkig gaat het weer beter met haar!
xILYx Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 Wat fijn dat het alweer wat beter gaat!Vervelend dat het zoveel stress heeft opgeleverd, maar gelukkig is er niks ergs!!
Aanbevolen berichten