Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nina gaat straks naar de DA (waarschijnlijk) dus ik wilde even weten of Jip mee moet voor het steunen en misschien kan ze hem dan ook meteen na kijken. Is dat onnodige stress of goed voor de check-up en voor Nina?

Geplaatst:

Zouden ze niet erg schuw worden als ze vaak worden opgepakt en naar de DA gebracht want voor oppakken is weinig annimo. :mdr:

Nouja, als je trouwt zeggen ze toch ook dat ze elkaar in alles zullen steunen enzo.:love:

Geplaatst:

Ik zou ze ook allebei meenemen, het is een stressvolle situatie en met z'n tweeën hebben ze elkaar dan nog, en in het ziekenhuis ruikt het heel vreemd, en als Nina dan weer terug komt ruikt ze heel raar, das ook niet leuk voor je andere konijn.

Geplaatst:

Ik neem Wilma wel mee als Frits naar de dierenarts moet, maar andersom niet, omdat Frits zo vreselijk veel stress ervan krijgt dat hij daarna echt een paar uur helemaal van slag is en niet wil eten. Wilma vindt het ook niet leuk en duikt een kwartier het hok in, maar is het daarna wel weer vergeten. Hangt dus een beetje af van je konijnen wat het beste is.

Geplaatst:

Ben bij de DA geweest:

Nina was OK hij zei: ''Goed aardig gezwelletje ik ben er bijna zeker van dat het niks is...''

Nou ik zei: ''Kun je ook meteen Jip bekijken?''

Hij probeerde hem eruit te krijgen maarja Jip wilde dat niet dus ging 'ie piepen :(

Zodoende ben ik dus halfhuilend de DA uitgegaan..

Ik vond het zó naar voor 'm!

Hij ging wel steeds liggen in dat mandje dus dat vond hij niet zo erg en Nina er tegenaan. :love:

Jip ging dus zo liggen, ik geloof dat dat floppen heet?!

Anyways, ik houd ze in de gaten en júllie op de hoogte!

Geplaatst:

Ik vrees dat je even geduld moet hebben,

misschien met wat lekkers in je hand bij ze gaan zitten?

Ik denk dat ze weer even bij moeten komen van de ervaring, als ik met Ziggy bij de dierenarts ben geweest is ze ook altijd een beetje schrikachtig, komt wel weer goed! Wel opletten dat ze wel weer gaan eten!

Geplaatst:

Nina is opgenomen bij de DA de mevrouw (een andere dan die man van gisteren) impliceerde toch een beetje dat 'ie EC had moeten overwegen en ze houden haar in de gaten. IC zeg maar... Ookal oogde ze apart van het niet eten en loom zijn gezond en zat likte ze vrolijk de dierenartsassistente's hand.

Dus het is op kans: 1-Stress

(gedeelde eerste plaats misschien in combinatie met) 1-EC

3-poliep (dacht die man)

4-tumor (mini-kans omdat ze nog zo jong is)

Ik ben echt sip.. Net als Jip die nu dus bijna een etmaal alleen zal zijn!

:( :( :( :( :( :( :(

Geplaatst:

Die man blijkbaar niet maar deze meid leek er toch veel van te weten dus ik vertrouw haar wel! :yes:

Zíj heeft Nina op álles gecheckt, die man deed dus geen moeite...

Dus: tanden, kiezen, oogje opnieuw, buikje, poten etc.

Zij houd haar in de gaten en als ze niet snel gaat eten gaan ze haar voor EC behandelen ik denk vooral voor dat oogje.

Geplaatst:

De verwachting is sws dat ze gewoon tot rust komt daar en dan weer gaat eten en dat het gewoon stress was evt. in combo met EC maar tot nu toe behalve dat wolkje in haar oog nog geen symptomen!

Geplaatst:

Ah ja toen je zei van dat vlekje in haar oog wilde ik je niet bang maken met EC, maar dat is inderdaad een symptoom. Ik dacht alleen dat je een beetje overbezorgd was, omdat het bijna niet zichtbaar was. Pff schrikken zeg, fijn dat ze nu wel in goede handen is dan, wel balen dat die dierenarts dus geen verstand van zaken had..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .