Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zag het aankomen maar ik was net te laat....

Lizzie zat met haar kont half op de wc en toen begin ze te plassen. T__T

Dus de helft ging over de grond. En ik heb dus vloerbedekking....

Ik heb het geprobeerd een beetje schoon te maken maar er ligt nu dus een vieze vlek

waar ik me dood aan erger en bovendien oogt het gewoon heel...tja. Vies.

Dus ik zit eraan te denken om er even met een vlekverwijderaar overheen te gaan.

Maar is dit schadelijk voor konijnen?

Wat als ze het inademen, of nog erger: oplikken?

Verder wou ik vragen welk product ik het beste kan gebruiken?? XD

Geplaatst:

Is de plek nog vochtig? Dan kan je net als wanneer je rode wijn ofzo knoeit er zout op strooien, dit even laten intrekken en het dan stofzuigen. Tegen geurtjes helpt biotex ook goed. Wanneer je het goed opzuigt en eventueel nog even extra daarna met een vochtig doekje erover gaat zullen je nijnen vast niet uitgerekend daar de vloerbedekking gaan aflikken...

Geplaatst:

Het is jammer genoeg al opgedroogt. Het is gisteravond gebeurt toen ik net op bed wou.

Dus ik heb het snel schoongemaakt met wat warm water, omdat ik niets anders bij de hand had.

En nu zie ik dus dat het een hele vieze vlek is geworden.

Wat is groene zeep precies? XD Is dat gewoon zo'n zeepblokje, maar dan groen? xD

En waar kan ik dat kopen, en helpt het ook als de plek al opgedroogt is?

Zelfde vraag voor schoonmaakazijn, helpt dat nog als de plek al opgedroogt is?

Ik ga morgen namelijk naar de winkel, dus dan kan ik even wat kopen.

Geplaatst:

Biotex en groene zeep kunnen allebei op een opgedroogde vlek. Groene zeep/goudzeep is bij de meeste drogisterijen wel te krijgen, evenals de biotex (een groene doos met witte letters). Zelf gebruik ik vlekkenduiveltjes van Beckmann of tapijtreiniger van de FM Group. Laatste ruikt echt superlekker en met goed nadeppen ed met gewoon water, kan het absoluut geen kwaad. Krijg ik alles perfect mee schoon!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .