Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen onschuldig of toch even na laten kijken.

We hebben Snuffeltje sinds 1 week en ze is 8 weken oud.

Sinds gisteren rode door bloeding in haar iris komt het door dat ze iets in haar oog heeft gehad of weet iemand dat het misschien wat anders kan zijn?

Verder is ze levendig eet goed drinkt goed geen hang oortjes of rustig of iets dergelijks ze is super lief.

Ze krijgt alleen maar brokjes beginners voor zeg maar verder nog niks.

Georgette

Geplaatst:

Ik zou het toch even door een dierenarts laten bekijken. Er kan wat beschadigd zijn wat misschien nu "eenvoudig" te behandelen is en als je wacht misschien rampzalige gevolgen kan hebben voor het oogje.

Vergeet ook niet dat konijnen prooidieren zijn en dus hun pijn zolang mogelijk verbergen. Daardoor lijkt het of ze geen pijn heeft, maar misschien doet het wel ontzettend zeer.

Geplaatst:

Eens met Domino. Even na laten kijken door een DA. Je weet niet wat de oorzaak is en wat de gevolgen kunnen zijn als je konijn er mee door blijft lopen.

Ze zal je idd niet snel laten zien dat ze pijn heeft, zoals Domino zegt.

Geplaatst:

Hallo,

Snuffeltje heeft nergens meer last van ze heeft weer een mooi blauwe iris, wilde vandaag laten controleren maar mijn zoon kwam al met goede nieuws het is helemaal weg, waarschijnlijk een adertje wat gesprongen was.

In ieder geval bedankt! Voor jullie reactie's

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .