Christaaa Geplaatst: 4 april 2013 Geplaatst: 4 april 2013 Oh gelukkig, want twee rammen op 3 vierkante meter leek me vragen om moeilijkheden.
grimmeman Geplaatst: 5 april 2013 Auteur Geplaatst: 5 april 2013 Ben niet zo goed in afmetingen :mdr:Manlief gaat het hekje ook plaatsen maar hoe hoog zouden we dit het beste maken? En van welk materiaal? Want ze knagen werkelijk aan alles wat in hun buurt komt :bad:
Domino Geplaatst: 5 april 2013 Geplaatst: 5 april 2013 Ik zou het minimaal een meter hoog maken en van stevig materiaal die fransen zijn flink sterk en duwen een panelenren zo omver. Ik heb houten tuinbalken gebruikt en daar van dat nertsengaas noemen ze dat denk ik? Tegenaan gemaakt.
grimmeman Geplaatst: 5 april 2013 Auteur Geplaatst: 5 april 2013 Ik geef het hier door want ze hebben inderdaad flink want kracht, ook al zijn ze nog zo jong :mdr:
grimmeman Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Geplaatst: 8 april 2013 Het begint op zijn zenuwen te werken in dat kleine hokje.Hij loopt zoals een gek rondjes in dat kleine hok dus je ziet dat hij echt geen last meer heeft. In het begin rustte hij veel maar daar is nu niet veel meer van te merken..Binnen 2 weekjes is hun verblijf af en kunnen ze naar buiten, als het weer het toelaat en het stopt met vriezen natuurlijk..
Joseeke Geplaatst: 10 april 2013 Geplaatst: 10 april 2013 We krijgen komend weekend 20 graden, dus dat gaat helemaal goedkomen Het is een goed teken dat hij zijn kleine kooi moe aan het worden is, maar hij moet nog even volhouden Betreft het koppelen --> ik zou proberen ze nu al contact te laten maken door het gaas heen & geen van beide konijnen in het nieuwe verblijf nu zetten. Zo is dit strax met koppelen voor beide heren neutraal terrein.
grimmeman Geplaatst: 10 april 2013 Auteur Geplaatst: 10 april 2013 Ze zitten nu nog steeds binnen, hokjes naast elkaar dus ze kunnen elkaar zien/ruiken. Is eigenlijk al weken zo dus ik voorzie ook niet al te veel problemen...Hier zondag ook 22° dus als manlief beetje opschiet kunnen ze mss dit weekend al naar buiten
grimmeman Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Geplaatst: 2 mei 2013 En ze zitten samen buiten! Huppelen alletwee vrolijk rond! Wie had dat ooit gedacht :mdr:
camila27 Geplaatst: 2 mei 2013 Geplaatst: 2 mei 2013 geweldig dat dit zo goed is afgelopen!!geniet lekker van je nijnen!!
Aanbevolen berichten