goreme Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Vanochtend was Stampertje nog aan het huppelen in de tuin maar door gevaar van katten heb ik hem in zijn hokje gelegd. Net kwam ik thuis en merkte dat hij niet bewoog want normaal gesproken zou hij heen en weer rennen van blijdschap omdat hij rond deze tijd eten krijgt.Heb zijn bakje volgegooid maar hij bleef liggen met hoofd richting achterkant van zijn hok. Heb hem even vastgepakt , hij was erg zwak en reageerde niet. Even hokje open gemaakt hij keek naar buiten en reageerde niet. Heb hem even bekeken op wondjes of wat dan ook maar kon niks vinden.Hij is gewoon erg zwak , oogjes half dicht en geen geluid te horen. Ik maak me zorgen want hij is inmiddels 3,5 jaar oud.Wat zou met hem aan de hand kunnen zijn??
Jetsel Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Ik zou zsm naar de DA, klinkt niet zo goed :(
goreme Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Geplaatst: 11 maart 2013 maar wat kan er in godsnaam in die paar uur gebeurd zijn dat ie zo is inelkaar gezakt?? :(
Jetsel Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Ben je al naar de DA geweest? Ik zou het niet weten wat er aan de hand kan zijn, maar zo de nacht ingaan lijkt me al helemaal niets!
Lonja Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Inderdaad, als je echt nog niet geweest bent (serieus?) dan nu heel snel wezen en gaan!
ZaZa Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Darmen..Je konijntje ligt op sterven en kan alleen gered worden door een dierenarts of een wonder....maar op dat laatste moet je zeker niet gaan zitten wachten...Kortom; Wil je dat je konijntje een kans op overleven heeft, MOET je er zo snel mogelijk mee naar de dierenarts.
Lonja Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Ik realiseer me nu dat wij mogelijk niet duidelijk geweest zijn, dat er boven mij alleen gesproken is over een DA en dat ik het woord dierenarts ook niet genoemd heb. Sorry, dat was niet helemaal duidelijk misschien maar DA betekent dierenarts, hopelijk had je dat zelf ook al geraden.
Eefje Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 3.5 jaar is helemaal niet oud hoor! Maar als je nog niet naar de dierenarts gegaan bent zou ik dat echt vanavond nog doen, een konijn dat niet eet is in direct levensgevaar, ik hoop dat je al geweest bent!
Aanbevolen berichten