Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Jip heeft als hij boven zit en ik loop de garage binnen vaak een scheef kopje maar écht alleen als hij boven zit dan kijkt hij me door de aan tralies. Anders nooit..

Zou hij ook albino kunnen zijn (hij's deels wit) want ik heb gelezen dan een scheef kopje ook een teken van een albino kan zijn..

Verder eet hij goed, geen BDK, Nina ook etc.

Iemand ideeën of overbezorgdheid?

aangepast door FabienneNina
Geplaatst:

Je zegt dat hij het alleen doet als hij boven zit en merkt dat jij eraan komt. Dan lijkt het me dat het eerder daarmee te maken heeft dan met een ziekte of afwijking.

Als je bang bent dat er iets mis is moet je het natuurlijk goed in de gaten houden om te weten dat het niet erger wordt. Ook op andere EC symptomen als zichzelf niet droog kunnen houden en veel drinken zou je kunnen letten.

Geplaatst:

albino's hebben rode oogjes, die herken je wel hoor! Door die rode oogjes zien ze slechter en kunnen ze wat met hun koppie wiebelen als ze ergens naar kijken. Als je andere dingen gaat zien die kunnen wijzen op EC zou ik me zorgen gaan maken. Wat Nvy al zegt als hij heel veel drinkt (zeker een fles per dag), een natte achterkant heeft, de achterpoten niet goed beweegt, dat zijn symptomen van EC, samen met een kop die scheef staat. Het klinkt alsof Jip gewoon naar boven kijkt en jij te veel enge verhalen op het forum gelezen hebt ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .