manon24 Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 We kunnen de beslissing niet voor jou maken maar als je twijfelt denk er dan gewoon nog eens goed over na en neem vooral geen overhaaste beslissingen. ik kan me niet inbeelden hoe je je nu moet voelen, ik wens je enorm veel sterkte toe! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 25 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Bram heeft zojuist de beslissing voor me gemaakt, in positieve zin. Hij zit uitgebreid zijn dames te wassen en hupt door t hok, eet hooitjes. Dus ik heb de dierenarts gebeld en ik haal zo een nieuwe lading panacur en pijnstiller op. Vandaag nog niet dus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
manon24 Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Ik ben enorm blij voor je!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Hier ben ik ook blij om. Want echt soms is behandelen gewoon langer nodig. IK heb echt ooit 6 weken behandeld en net als jij steeds getwijfeld en uiteindelijk ging het goed. Het is soms een beetje met ups en downs dan zijn ze levendig en daarna vallen ze weer terug. Het weer helpt ook niet mee denk ik die koude.Geef hem ook veel kruiden en spullen voor zijn weerstand.Dikke knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Succes, ik hoop dat Bram opknapt, kan me ook heel goed voorstellen dat je zoiets hebt van: tijd is niet nu, we gaan er nog goed tegenaan. Hij klinkt nog erg levendig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tantefie Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 aaah , lijkt mij ook het beste , veel sterkte gewenst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tantefie Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 uuuh ik denk dat ik nog op pagina 1 las , tis weer veranderd, ok nou hopen dat het goed komt dan , je doet er elk geval alles aan , sterkte ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nalapuk Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Ik hoop dat Bram het zo goed blijft doen zodat je die vreselijke keuze niet hoeft te maken!Kom op Bram, beter worden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Jeetje, wat een afwegingen.... Je zult er wel behoorlijk doorheen zitten, maar Bram heeft het in ieder geval enorm getroffen met jou en z'n twee konijnenmeisjes en hij lijkt daarom ook zeker de moed niet op te willen geven! Heel veel succes weer en natuurlijk beterschap voor je ventje!!! Ik ga keihard duimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2013 We zijn weer drie weken verder en ik vond t wel weer tijd voor een update. Een heel positieve update. Eigenlijk sinds mijn vorige berichtje is het langzaam beter geworden. Hij werd weer actiever en meer allert. Ik ben nu een week gestopt met de panacur en zelfs nu gaat hij nog vooruit. Ik merk ook dat hij minder angstig is nu ik hem niet meer oppak. Al een week is hij niet meer omgevallen en zijn koppie staat nog wel scheef, maar niet meer zo scheef als daarvoor. In het begin liep hij alleen langs de wanden van het hok, maar nu hobbelt hij weer ouderwets lekker door het hok heen. Daarbuiten komt hij nog niet, maar ik denk dat dat niet lang meer gaat duren.Eten en drinken gaat ook steeds beter. In zijn slechte periode at hij alleen hooi en groenvoer, nu eist hij zijn brokjes weer op en drinkt zelfs weer uit het flesje. Vanochtend was ik heel blij verrast want meneer zat voor het eerst in bijna een maand op de bovenste verdieping en beide oren hingen aan de juiste kant van zijn koppie. :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Oh wat goed. Soms duurt het wat langer. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Als je merkt dat hij een terugval heeft meteen behandelen gaan dat doe ik ook altijd en zo houd ik het goed in de hand.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tantefie Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 O wat fijn zeg , gefeliciteerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Echt super! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Dat is fijn nieuws! Wat hebben we toch af en toe zorgen om onze hummels, maar gelukkig zijn het vechtertjes Op naar volledig herstel van Bram.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xILYx Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Wat fijn!Nu nog helemaal herstellen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noontjje Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Heb even het hele topic doorgelezen.Een achtbaan van emoties.Wat goed dat je toch hebt doorgezet en fijn te horen dat Bram het zo goed doet nu!!xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten