Fluf en Tinus Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Wat zal dat een opluchting geweest zijn! Duimen dat het herstel zich zo doorzet en dat Guus heel snel weer lekker binkies maakt! Beterschap en sterkte ermee!
Reza Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Dat gevoel ken ik helaas ook. Maar fijn dat hij weer eet.Kan hij ook weer bewegen van achteren???Toch even alert zijn bij Muis werd er ook geroepen dat het vanuit zijn rug kwam maar bleek EC te zijn.Na 3 keer cortisone injecties hebben ze hem uiteindelijk laten inslapen.Knuffels BellekeBen ik zeer alert op hoor Belleke, maar dank je! Heb het gisteren ook al drie keer gevraagd of dat het was...hij loopt wel en gebruikt de achterhand maar nog niet zoals het moet..Belangrijkste voor nu is dat hij eet, wel veel minder maar hij eet! Pas donderdag konden we zien of de medicijnen echt doen wat ze moeten doen...Spannend dus! Wat zij ze dan kwetsbaar zeg....we gaan ervoor zorgen dat hij binnenkort weer binkies maakt...
Eefje Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Blijf het gek vinden dat hij zichzelf zo kan bezeren door wat gekke fratsen uit te halen, je zou bijna bang zijn als hij straks weer zijn maffe uurtjes heeft! Het herstel zet zich vast zo door, ik duim in elk geval voor jullie!
Rian Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Vanmorgen met trillende handen het hok opengemaakt! En hij zat beneden in de ren! Nu weer in het nachthok en hij knaagt aan een halve winterpeen..dat doe ik normaal nooit maar ik moest zien of hij eet! En dat doet hij.... gelukkig is manlief thuis en houdt hem goed in de gaten... Bedankt allemaal voor het meeleven!Oh god ja... dat gevoel ken ik. Sta je in de badkamer al bijna misselijk te zijn van de zenuwen omdat je niet weet wat je misschien aan kunt treffen... En dan die opluchting als het oke is!! Fijn zeg, gelukkig maar! :yes:
Nvy Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Wat fijjn dat het er nu goed uitziet! Succes donderdag!
Lonja Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Jemig dat is schrikken geweest gisteren. Bah bah. Ik hield mijn hart vast bij het verder lezen en ben blij om te horen dat hij wat is opgeknapt en weer wat knabbelt. Ik duim dat de stijgende lijn doorzet.
Reza Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Het gaat goed! Hij vloog net op zijn voer af en hupte ook met zijn achterkant! Ga er een beetje vanuit dat het nu helemaal goed gaat komen, de arts zei dat de medicijnen 48 uur hun werk doen....lijkt me vreemd dat hij morgen ineens anders is maar ben voor nu heel erg blij en opgelucht!
Christaaa Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 wat goed om te horen!Gelukkig komt het soms wel goed met die gekke beesten
rabbitmams_miriam Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 wat mooi dat hij weer een beetje de oude is!
Lonja Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Ah keigoed!!! Dan weet je in ieder geval dat het nog gewoon KAN en dan is het waarschijnlijk een kwestie van beter worden wat dan wel vanzelf zal gaan?
Reza Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Goedemorgen allemaal, het ziet ernaar uit dat na de medicijnen het inderdaad vanzelf beter gaat... hij moet wel rustig aan doen, en ik moet straks de dierenarts nog bellen maar het ziet er fantastisch uit... Eerlijk gezegd dacht ik maandagavond om een uur tien dat Guus het niet zou overleven zo ziek lag hij in zijn hok Nu zit hij als vanouds aan het hok te rukken wanneer ik niet snel genoeg de biks in het bakje kom leggen! Heerlijke opluchting, dan ben je wel enorm gek met zo'n beestje hoor! Lag toch met een half oor de hele nacht te luisteren ... Hoera voor Guus
Ainariel Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 O fijn! Ik kan me voorstellen wat je bedoelt. Ik had dat toen met Stampertje ook. Maar het gekke is dat die gekke diertjes heel snel ziek zijn maar ook weer heel snel herstellen.Ben echt heel blij voor je.
knaco Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 (aangepast) Wat erg!Hoop echt voor je dat ie niet verlamd raakt! Lijkt me zo vreselijk om te zien!Sterkte!O, had je nieuwe bericht nog niet gelezen! Wat fijn! Gelukkig maar! 7 maart 2013 aangepast door knaco
Reza Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Het gaat heel goed met Guus! Hij moet nog een weekje rust in de ren houden ( oftewel niet los in de tuin) en dan hebben we heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mazzel gehad...
Eefje Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 poeh wat een opluchting zeg! Sjongejonge wat kun je in de rats zitten om zo'n beessie..
angela12 Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 jeetje wat een opluchting , je schrikt je altijd rot als je je konijn zo ziet zitten.Ben heel blij dat het zo'n goede afloop voor jullie heeft!!nog een weekje rust voor Guus en dan kan hij er weer tegenaan!!!
Aanbevolen berichten