Reza Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Oh nee...net ging ik mijn hupsels de groenteschotel brengen en Guus nam niks... ik kijken en hij lag languit ...dus ik dacht in eerste instantie aan gas maar zijn buik voelde helemaal normaal... Toen zag ik dat hij vreemd uit zijn ogen keek en vreemd ademde... direct de dierenarts gebeld en kon direct komen... nu sleepte hij daar met zijn achterlijf. guus heeft vrij in de tuin gelopen en heel veel gesprongen, binkies gemaakt en gewoon vrij geweest. Hij heeft iets beschadigd in zijn rug denkt de dierenarts, waar ik overigens veel vertrouwen in heb. Hij heeft injectie pijnstillers gehad en iets wat eetlustopwekkend is... De komende 48 zijn heel belangrijk... het kan zijn dat hij verlamd raakt...en dan is er weinig meer te doen...:shocked: Hij heeft nog wel gevoel in zijn pootjes, maar dat zegt volgens hem niks....Mijn lieverdje.. ik ben echt helemaal in shock...alsof ik tegen een muur aanloop...
Eefje Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 oh nee he nu dit weer! Het was tijd om te genieten hadden we toch afgesproken..Pff wat rot zeg, hij is net zo blij met Bloem! Hopelijk knapt hij snel op en is hij straks gewoon weer de oude..
PipEnNero Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Ach, dat is vervelend! Ik hoop dat het weer snel overgaat! Beterschap Guus!
Iris Q Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Wat plotseling en erg, ik hoop dat het allemaal goedkomt
Reza Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 oh nee he nu dit weer! Het was tijd om te genieten hadden we toch afgesproken..Pff wat rot zeg, hij is net zo blij met Bloem! Hopelijk knapt hij snel op en is hij straks gewoon weer de oude..Ja het is een slechte start dit jaar, maar ik hoop toch zo dat hij het gaat redden!!! Het is ook inderdaad enorm onverwachts...hij rent en springt..en een uur later is het mss wel worst case scenario.... kan wel janken..... zou het liefst bij hem in de ren gaan slapen...Ben net even de biks wezen geven, Bloem zit op hun normale plekje van dit tijdstip van de avond.. Guus ligt plat in het nachthok...
kaatje_39 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Jeetje ik schrik hiervan. Wist niet dat ze door binky's en de gekke vrolijke bokkesprongen die ze maken zichzelf zo kunnen beschadigen. Ik heb een "lompe" FH die zich ook flink heeft uitgeleefd vanmiddag.Kan mij goed voorstellen dat je er doorheen zit. Eet hij wel of wil hij niets aannemen? Duimen voor een goede afloop voor Guus heel veel sterkte.
Reza Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Als de konijnenkenners onder ons hier ervaring mee hebben, alle tips en adviezen zijn welkom! Heb ook heel duidelijk gevraagd of het EC kan zijn? Maar dat zou niet zo zijn!
Reza Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Jeetje ik schrik hiervan. Wist niet dat ze door binky's en de gekke vrolijke bokkesprongen die ze maken zichzelf zo kunnen beschadigen. Ik heb een "lompe" FH die zich ook flink heeft uitgeleefd vanmiddag.Kan mij goed voorstellen dat je er doorheen zit. Eet hij wel of wil hij niets aannemen? Duimen voor een goede afloop voor Guus heel veel sterkte.Hij wil nu niks...kijk zo nog even!
witzwart Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 sterkte met hem, ik hoop dat hij de goede kant op gaat,
ricksem Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 aah sterkte en laat guus maar snel opknappenI:heart: :bunny1:
Jolien_1999 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Wat vervelend, hopelijk is hij niet verlamd, veel beterschap!!
Stamper2011 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Wat ontzettend naar! Heel veel sterkte! Hopelijk komt Guus er weer helemaal bovenop!
Ainariel Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Heel erg veel sterkte en beterschap voor Guus!
Deeskuh88 Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Heel veel sterkte! En hopelijk komt het allemaal goed.
nalapuk Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Onee wat naar! Veel sterkte, ik hoop dat hij weer helemaal beter wordt!
Reza Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Vanmorgen met trillende handen het hok opengemaakt! En hij zat beneden in de ren! Nu weer in het nachthok en hij knaagt aan een halve winterpeen..dat doe ik normaal nooit maar ik moest zien of hij eet! En dat doet hij.... gelukkig is manlief thuis en houdt hem goed in de gaten... Bedankt allemaal voor het meeleven!
Deeskuh88 Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Jeej! Beweegt hij ook weer met zijn achterhand?
Ainariel Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 O gelukkig! Kan me voorstellen hoor dat je met trillende handen het nachthok open maakt.
belleke Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Dat gevoel ken ik helaas ook. Maar fijn dat hij weer eet.Kan hij ook weer bewegen van achteren???Toch even alert zijn bij Muis werd er ook geroepen dat het vanuit zijn rug kwam maar bleek EC te zijn.Na 3 keer cortisone injecties hebben ze hem uiteindelijk laten inslapen.Knuffels Belleke
Aanbevolen berichten