Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja doe maar, zo'n topic openen over Bram en Sid. Het klinkt misschien hard maar zo is het niet bedoeld, maar ik vind het interessant om te lezen wat voor behandelingen mogelijk zijn in de konijnengeneeskunde, naast dat ik ook gewoon wil weten hoe het met Bram en Sid persoonlijk gaat, dus naast het feit dat ze (drie)dubbelabnormaal zijn. :)

Geplaatst:

Het is ook wel belangrijk, want het is gewoon heel erg vervelend als je met zo'n konijn zit en je kan niks en er is niks over bekend en nergens staat iets. Terwijl de aandoeningen misschien zeldzaam zijn, maar niet uniek. En natuurlijk gaat niet iedereen er mee naar de dierenarts en doet er zo veel voor, maar er zíjn zeker wel mensen die dat doen. En die mensen zullen samen met hun dierenarts ook van alles geprobeerd hebben en ondervonden hebben wat werkt en wat niet werkt. Ik kan er echter niks over vinden en moet nu het wiel zelf maar weer gaan uitvinden. En leuk is het natuurlijk niet, maar ze hebben het toch, ze zullen toch behandelt worden, nou, kleine moeite dan om het op te schrijven. En naast heel nuttig en belangrijk is het ook nog eens heel interessant en leerzaam inderdaad.

Zal het binnenkort dus toch maar eens gaan doen :yes:

Geplaatst:

Ik vind het helemaal niet hard klinken, hoor, Lonja! Onze DA zei zelf dat de medische kennis over konijnen achterloopt omdat ze tot niet lang geleden gezien werden als knuffeldieren voor kinderen.

Ik vind het juist een fijne gedachte dat dankzij wat we nu voor Sid laten doen, onze DA in de toekomst misschien een ander konijn sneller zou kunnen helpen (maar ik ga er natuurlijk gewoon van uit dat we met z'n allen de juiste oplossing voor Sid vinden en dat hij nog lang bij ons is :)). In ieder geval zal ik morgen verslag doen van ons DA bezoek.

Het is wat je zegt Dollie, hoe meer kennis we kunnen samenbrengen hoe beter! Ook ik zou graag je verhaal over Bram lezen :yes:.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .