LiesenFlap Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Hebben hier mensen misschien ervaring met konijnen die een gebroken kaak hebben (gehad)???Vanavond is mijn oude konijn plotseling van schoot gesprongen, tegen de tafel aan. Sindsdien zit hij er stilletjes bij. Hij heeft wel gedronken, na een paar verse grassprietjes zag je hem pijnlijk en moeilijk kauwen. Ik kan wel langs zijn wang komen, maar merk dat hij dit niet prettig vindt, wat normaal geen probleem is. Ook zijn rechteroogje knijpt hij als het ware dicht.Inmiddels heb ik een bakje brokjes geweekt en hier viel hij in eerste instantie op aan en ging redelijk goed, tot hij probeerde te kauwen en toen zag je hem gelijk weer stoppen en zijn kopje draaien, zodat hij makkelijker alles weg kreeg..Morgen maar een bezoekje aan de dierenarts brengen en hopen dat het een beetje meevalt...Bedankt voor het lezen en hopelijk zouden jullie wat tips kunnen geven...
nalapuk Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Ik heb geen tips helaas, maar wil je wel veel succes en sterkte bij de dierenarts wensen morgen! Hopelijk valt het mee
Eefje Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 ach sneu zeg, ik hoop dat de dierenarts hem kan helpen!
xILYx Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Zielig hoor! Hopelijk kan de dierenarts wat doen!!Succes morgen
Aanbevolen berichten