Sansel Geplaatst: 26 februari 2013 Geplaatst: 26 februari 2013 Hallo, Mijn konijn heeft sinds een week een rare gewoonte. Vooral 'snachts gaat hij graven in de hoek van de kooi. Zelfs als er helemaal geen bodembedekking meer ligt. Ook gaat hij dan met zn tanden over de bodem. Ik heb naar zijn tanden gekeken en deze zijn naar mijn idee niet te lang. Hij eet en drinkt nog goed. 3 weken terug is hij bij de dierenarts geweest voor een castratie, dit kan er niets mee te maken hebben toch?Weten jullie misschien wat het is en wat ik eraan kan doen? Het konijn staat in mijn kamer en met dit graven maakt hij me snachts wakker. Graag jullie idee en mening hierover. ..
Eefje Geplaatst: 26 februari 2013 Geplaatst: 26 februari 2013 Graven is een natuurlijke bezigheid voor een konijn, dat vinden de meeste konijnen gewoon hartstikke leuk! Mijn voedster graaft ook als een malle, daarom heb ik als toilet een kattenbak met een kap gekocht, daar graaft ze uren per dag in! Ik zou hem een graafbak geven, dat kan met zand, maar mijn voedster vindt het net zo leuk om in de houtkorrels te graven
Aanbevolen berichten