ricksem Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 hallo allemaal ik heb een konijn van 5 maand en is voordat die in de dierenwinkel kwam al ingeent en de dierenverkoper ( kennen we goed) zij dat het niet meer nodig is omdat het niet met andere konijnen in aanmerking komt maar ik heb gehoort dat het wel goed is het 1 keer in het jaar te doen want je neemt zelf ook wel dingen mee naar binnen van buiten dus je weet het nooit tog??:bounce:
Sonja1990 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Myxomatose kan ook overgebracht worden door muggen. Als die een konijn steekt wat besmet is en daarna jouw konijn dan kan je konijn het ook krijgen.1x per jaar is alleen de nieuwe entstof...Krijgt je konijn ook een maatje?
ricksem Geplaatst: 24 februari 2013 Auteur Geplaatst: 24 februari 2013 nee ik hou er gewoon 1 en ik heb niet het gevoel dat het eenzaam is dus ik vind het prima zo en ja ik weet dat het beter is er 2 te nemen
Sonja1990 Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Grappig. In het andere topic zeg je dat je je in hebt gelezen voordat je begon en dus goed voorbereid was.Een konijn alleen is altijd eenzaam. Hoeveel uur ben jij thuis? Hoeveel uur per dag zit het beestje dus alleen?
Eros Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Neem er alstjeblieft een maatje bij, heb zelf ook zo iets gehad mijn ram was eerst erg vrolijk maar later echt eenzaam..Kon nog niks erbij ivm castratie..
Sonja1990 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Neem er alstjeblieft een maatje bij, heb zelf ook zo iets gehad mijn ram was eerst erg vrolijk maar later echt eenzaam..Kon nog niks erbij ivm castratie..Inderdaad. En een mens kan het konijn nooit geven wat een soortgenoot doet. Tenminste ik lik mijn konijnen niet schoon
Jolien_1999 Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Inderdaad. En een mens kan het konijn nooit geven wat een soortgenoot doet. Tenminste ik lik mijn konijnen niet schoon Ik zie het al voor me.Ik laat mn nijnen 1 keer per jaar inenten voor Myx en Vhs en de Da zegt dat deze voor een jaar werkt.( de vloeistof bestaat uit verzwakte ziektecellen die ziektecellen worden ingespoten en bestreden door het konijn zijn witte bloedcellen, die witte bloedcellen kunnnen de virus waar tegen ze zijn ingeent 1 jaar (of langer) bestrijden daardoor kan je konijn indien besmet met het virus waar tegen hij is ingeent beter en sneller genezen, ik weet dat niemand om de uitleg vroeg, maar ik leg het zo graag uit.)XxxJolien
Aanbevolen berichten