lenkas Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 ik kijk wekelijks zijn tanden na we hebben hier al eentje zitten zonder tanden en Paco is nu bijna 1 jaar dus voor de eerste keer bekeken.en ik denk dat zijn tandjes gaan scheef groeiende bovenste zijn denk ik een beetje te lang weet het niet zeker .hij eet nu nog goed maar heeft nu wel elke dag diarree maar nog geen speeksel wat moet ik doen ?afwachten tot ik het zeker weet ofdrektnaar de DA bij snoetje waren de tandjes vele groter toen we het wisten bij paco weet ik het niet
Christaaa Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Als je twijfel over de tanden het enige is en hij eet goed, zou je het in mijn ogen best even af kunnen wachten. Maar diarree is wel iets om even met een dierenarts te overleggen of voor langs te gaan.
Anjo Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 hoe lang heeft hij al diarree? Wat krijgt Paco allemaal te eten op een dag, zou het ook evt aan de voeding kunnen liggen? Als je twijfelt over zijn tanden kan een bezoekje aan de DA gaan kwaad. Lastig want wij hebben vanaf hier natuurlijk geen idee hoe het eruit ziet.
lenkas Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Geplaatst: 20 februari 2013 nu heeft hij geen diarree meer dus dat is al op gelost.ik ga nog eventjes wachten voor dat ik naar de DA gahij eet nog heel goed en loopt en springt dus .ik ga het zeker elke dag naar kijken en als hijniet meer eet of zijn tanden worden groter dan ga ik drekt naar de DA moet ik anders een foto nemen van zijn tandjes en hier plaatsen dan kun je het zelf beoordelen?
EllaEnJack Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 Ja kan beter te vroeg dan te laat naar de da gaan
lenkas Geplaatst: 21 februari 2013 Auteur Geplaatst: 21 februari 2013 Ja kan beter te vroeg dan te laat naar de da gaandat is ook wel waar maar ik weet het gewoon niet zeker hij heeft geen symtonen ervan dit is de eerste keer dat ik een hangoor heb dus die hebben ook een heel ander bijt greep hebben ze me gezegd dus en hij eet goed en zijn tanden zijn niet precies aan het door groeien denk ik zijn een tandje van staat wat scheef
Aanbevolen berichten