Gast Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 mijn konijn eet al een paar dagen minder dan normaal en knaagt niet meer maar sabbelt op alles. Wat kan er aan de hand zijn, en wat kan ik er aan doen?
Ruthie Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Naar de DA gaan en zijn gebit laten controleren, dat zou ik doen althans.
MijnPluisje Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 hij zal een probleem hebben met zijn tanden, zoals ruthie zegt ga eens bij de DA langs (: maar bedoel je van knagen aan hout enzo of eten??
Gast Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 ben net bij de DA geweest, geen haakjes aan de tanden, maar weleen verminderde darmactiviteit. Ze heeft een Emeprid en een Tolfedine injectie gekregen. En ik heb cisaral en carprofen meegekregen. Volgens de DA moet Joris na 3 dagen weer beter eten en keutelen. Als dat niet zo is, moet ik terugkomen..
Gast Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 Gelukkig gaat het weer een stuk beter met Joris, ze eet en drinkt weer en poept en plast weer behoorlijk veel
Aanbevolen berichten