Ga naar inhoud

Plukken of ec?


laaura

Aanbevolen berichten

Mijn zeven maand oude voedster puk is sinds vanochtend weer begonnen met haar derde nest maken in een paar week (schijnzwanger hoor). Ik heb gisteren haar hok verschoond maar vanochtend was ze alweer druk in de weer. Heb sinds paar week ook een jong rammetje die uiteraard appart zit maar ze kunnen elkaar net zien. Dus misschien doet ze het daarom, ze is sws aan het puberen.

Maar goed, ze trekt dus haar uit haar borst en gaat dan helemaal met haar hoofd achter over klappen of schuin achterover. Ze viel vanochtend zelfs om. Heb dit de vorige keer bij haar ook gezien dat ze haar hoofd bij t plukken helemaal naar achter gooit, maar wil nou toch even advies. Verder staat ze niet scheef met haar hoofd. Het is een teddy dus lang haar, daarvan zou het kunnen komen dat ze haar hoofd helemaal naar achter klapt als ze haar eruit plukt.. maar wil het toch even vragen. Ze doet dit alleen als ze een nest aan het maken is, verder nog nooit gezien! Ik maak me wel zorgen dat ze ineens ec heeft..

Is dit normaal doordat ze lang haar heeft en anders t er niet uit krijgt? Of moet ik me zorgen maken? Misschien kan ik het beter een beetje wegknippen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .