laaura Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Hallo! Hoor net ineens dat puk wel tien keer niest en paar minuten erna weer en daarna weer een paar keer! Heb haar nog nooit zo vaak horen niezen! Ze heeft geen snot of natte neus dus weet niet of dit erg is?!
Stamper2011 Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Wat gebruik je voor bodembedekking? Zaagsel kan bijvoorbeeld erg stoffig zijn waardoor konijntjes kunnen gaan niezen.Het zou ook door stoffig hooi kunnen komen of door het gebruik van schoonmaakmiddelen. Hopelijk komt je er achter wat de oorzaak is, zodat je daar wat aan kan doen.
laaura Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Geplaatst: 10 februari 2013 Ik gebruik hemperade als bodembedekking met daarop stro. In de hooi zit wel veel stof, maar dat probeer ik zo goed mogelijk uit te kloppen zodra ik het geef.. ze heeft het vandaag nog niet weer gedaan! En de laatste tijd hoef ik alleen maar met een motblik en veger alles uit de kooi te scheppen omdat ze gewoon op haar wc plast. Voorheen liet ik de kooi altijd inweken met citronella en de wc met azijn..
LaurieV Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Hier is het ook vaak dat furby 10 keer niest achter elkaar, maar komt denk ik inderdaad door stof of iets van het hooi dat kriebelt aan het neusje.
Aanbevolen berichten