Dollie Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Dat moet in principe wel lukken lijkt me.
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Was benieuwd hoe het gegaan is vandaag, Lianne. :neutral:
lianne Geplaatst: 13 februari 2013 Auteur Geplaatst: 13 februari 2013 Ja het is allemaal goed gegaan. Mijn vaste DA was nog ziek, dus mijn "oude" DA heeft Nijn zijn gebitje gedaan. Positief punt: DA herkende zowel mij áls Nijn niet meer, hahaha ^^. Hij eet inmiddels weer en de hereniging met Kelly was gewoon fantastisch om te zien, net een sprookje hoe erg die op elkaar reageren met wassen als ze een paar uur uit elkaar zijn geweest. De assistente ging nog achter Trovet aan, ze was al naar huis en haar collega wist er verder niks van, dus word daar over gebeld. Maar het zou in principe mogelijk moeten zijn het te bestellen aangezien ze er ook honden/kattenvoeding van bestellen.
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 Fijn dat alles weer goed is gegaan! Heb je iets te horen gekregen over de ernst van de haakjes? (Veel, weinig, groot, klein)
Aanbevolen berichten