Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi!

Mijn nieuwe nijn heeft eigenlijk al 2 weken een beetje groenige opgedroogde haartjes naast haar neusje. Ze is verder niet suf, eet super, niest niet, doet alles wat ze zou moeten doen.. Alleen het lijkt alsof ze af en toe een beetje snot uit haar neusje heeft.. soms is het ietwat nat en soms is het gewoon droog en lijkt het opgedroogd. Moet ik naar de dierenarts gaan of gaat het over? Een vriendin zei dat het stress zou kunnen zijn omdat ik haar 8 januari uit het asiel heb gehaald en ze gekoppeld is maarja dat is nu al een maand geleden.

Geplaatst:

Groenig klinkt toch als een infectie. Ik zou er even mee langs de dierenarts gaan voor de zekerheid. Een beetje vochtig is niet erg zei mijn (konijnkundige) dierenarts, maar als het groen of korsterig zou zijn zou ik even langs moeten komen, dus dat zou ik voor de zekerheid toch even doen. Als het snot is zou het chronisch kunnen worden als je het te lang onbehandeld laat.

Geplaatst:

thanks voor het reageren! ze heeft pasteurella.. en antibiotica gekregen voor een week en hopelijk is het niet chronisch! En gaat het over een weekje beter.. gelukkig eet ze verder prima :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .