Merel Bloem Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Bij het koppelen heeft Bloempje Pip flink gebeten...Toe ik de wondjes zag zag het er erg uit, maar niet zo erg als het er nu uit ziet! Er zat gestold bloed/korst tussen de spleten waardoor het leek alsof er alleen krassen op zaten.Nu het aan het helen is zijn er grote happen uit...Ik weet alleen niet of ik hiermee naar de dierenarts moet, het ziet er niet ontstoken uit en ik heb het gedesinfecteerd.Maar misschien lopen de bloedvaten nu niet meer goed door (vooral in zijn linker oor)?Ik loop nu niet te snel naar de dierenarts omdat het nu goed gaat met Pip en Bloem en ik niet weer wil herkoppelen/of ze stress wil bezorgen (ik kan ze natuurlijk evt wel samen meenemen naar de dierenarts).Graag jullie mening!Zijn linker oor:Zijn rechter oor:
Christaaa Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Het is inmiddels al goeddeels genezen, dus ik denk dat je er niks meer mee hoeft te doen. Wel een sneu gezicht, maar gelukkig hebben ze hier geen last van.
Eefje Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 goh ze heeft lelijk uitgehaald zeg! Maar ik ben het met Christa eens, het ziet er mooi schoon uit en die oren worden niet meer helemaal heel, maar daar hebben ze geen last van. Frits hier heeft een hele hap uit zijn oor en laat dat oortje altijd een beetje hangen, maar heeft er geen last van verder. Het heeft wel iets stoers
LuckyCharley23 Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 achgossie arme pip! Het heeft zich idd snel genezen. Als hij er verder geen last van heeft en nog steeds dolgelukkig is samen met zn pittige dametje...dan is alles ok toch?
nalapuk Geplaatst: 4 februari 2013 Geplaatst: 4 februari 2013 Arme Pip! Bloem heeft m nog best flink te pakken gehad!
manon24 Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Flap had na de koppeling met Amber 3 gaatjes in de oren maar wel veel kleiner dan bij jou zeg. Toen het mij opviel was het eigenlijk al grotendeels genezen en was het niet nodig om er nog iets aan te doen, het geneest echt ontzettend snel. ik zou wel af en toe een naar de oren kijken, doe ik hier toch, aangezien ze elkaar toch snel vasthebben bij de oren die hangoren .
Fluf en Tinus Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Het ziet er best netjes uit en als Pip verder gewoon vrolijk is en goed eet dan zou ik me er niet teveel zorgen over maken... Het is natuurlijk wel iets dat je in de gaten moet houden, maar dat is je wel toevertrouwd.Beterschap voor Pipje en veel plezier met je koppeltje!
Flopmouse Geplaatst: 5 februari 2013 Geplaatst: 5 februari 2013 Ach arme Pip! Gekke konijntjes toch. Eerst elkaar de tent uitjagen en daarna onafscheidelijk.
Merel Bloem Geplaatst: 5 februari 2013 Auteur Geplaatst: 5 februari 2013 Bedankt voor jullie adviezen! Ik ben nu gerust gesteld. Ik zal het regelmatig even goed bekijken.Gelukkig gaat het nu weer goed met ze. Het is nog niet totaal koek en ei maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!
FabienneNina Geplaatst: 9 februari 2013 Geplaatst: 9 februari 2013 Maaaaaan... Wat sneu zeg maarja, idd weinig aan te doen.
Aanbevolen berichten