Saona Geplaatst: 11 september 2007 Delen Geplaatst: 11 september 2007 Ow wat goed zeg dat het beter gaat! Dat had je niet durven dromen nee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 11 september 2007 Delen Geplaatst: 11 september 2007 geweldig nieuws sharon!!! pommetje is dus welgezged aan t revalideren!!! succes met de rest van de wondgenezing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 11 september 2007 Delen Geplaatst: 11 september 2007 Super goed nieuws dat ze zich goed voelt! Nu ben je zeker wel blij dat je haar niet direct hebt laten gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 sharon hoe is ie nu met pom?????ziet het er alweer beter uit als de laatste foto????? liefs chico en chantal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saona Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Ja ik ben ook heel benieuwd hoe ze er nu uitziet!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saona Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 Ow ik lees op je website dat ze al weg is... :(Ik hoop dat je je er beter bij voelt, ik neem aan dat ze er dus goed bovenop is gekomen, en dat is geweldig, dat kon alleen door je toegewijde en goede zorgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 ik ook!sharon heb je nog foto's??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 hey ja ze zijn weg van gisteren en vanmlorgen kreeg ik telefoon dat maxje overleden is hij had kanker en heeft de reis niet goed ervaren pom doet het goed ,ze eet al de wonde is niet meer verandert sinds de laatste foto maar er zit wel redelijk wat haar over zino en kobe zijn hier gebleven en stellen het goed kobe moet wel naar de dierenarts voor zn bijen beet ,er zit etter in en moet eruit ja ik ben wel redelijk neergeslagen nu ze weg zijn ,maar ze hebben het goed ze zitten in goede handen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 28 september 2007 Delen Geplaatst: 28 september 2007 oh, dat had ik dus gemist....moet toch moeilijk zijn voor jou inderdaad, om je nijntjes uit handen te geven... sterkte met het afscheid.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2007 Ow ik lees op je website dat ze al weg is... :(Ik hoop dat je je er beter bij voelt, ik neem aan dat ze er dus goed bovenop is gekomen, en dat is geweldig, dat kon alleen door je toegewijde en goede zorgen! bedankt hoor dat doet goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten