sharon Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2007 Kan het dan kwaad als ze bij nieuwe ingeente konijnen verblijven? mijn dierenarts zegt van nee ,zino en kobe mogen bijeen blijven en kobe heeft ook nooit myx gehad op voorwaarde dat ge je nijnen om de 4 maand ent is er geen probleem :bow: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 1 september 2007 Delen Geplaatst: 1 september 2007 jeetje ik hoop zo dat het ondanks alles nog goed gaat komen met pom!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2007 hey bedankt hoor ze leeft nog altijd goed en wel ,maar nog steeds geen verandering aan de wond !!!!ze eet en drinkt nog goed ,en speelt goed ,dus ja t'is nog neit verloren he ,denk ik toch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 1 september 2007 Delen Geplaatst: 1 september 2007 nee meis dat denk ik dan ook niet!!!wat een kanjer is het zeg.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 2 september 2007 Delen Geplaatst: 2 september 2007 ja inderdaad het is een harde tantedaar mag je best trots op zijn ik begrijp nu ook dat je gewoon stopt met fokken en zino en kobe houd heb je dan niet bij de konijnen die jij nu nog hebt een gevoel van als jullie het redden mogen jullie hier blijven tot jullie oud zijn ik weet niet hoe jij dat voelt maar vooral deze dame als zij het red is het natuurlijk wel erg speciaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 3 september 2007 Delen Geplaatst: 3 september 2007 ohhhhh en hoe is het nu sharon????ziet het er nog hetzelfde uit??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2007 hey bedankt voor de steun hoor ik denk dat de wonde verkleind is de thee trea en terracortril heeft zn best gedaan t'is ongelooflijk ,maar nog niet te vroeg juichen he k'zal morgen eens een foto plaatsen ,dan zal jullie kunnen helpen zien of ik goed zie of droom :blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pleuntje Geplaatst: 4 september 2007 Delen Geplaatst: 4 september 2007 Hopelijk gaat het nog goed komen. Dit ziet er echt verschrikkelijk uit.Heel veel sterkte verder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 wat je ook eens kan proberen is vetramil, dat is honingzalf en schijnt een erg goed product te zijnhier twee links :* de uitleg van de fabrikant* een wetenschappelijk artikel over het gebruik (met enquĆŖte bij DA's)(gevonden tijdens zoektocht naar info voor Toendra)verder kan je misschien ook eens een pasta maken van isobetadine met bloemsuiker (echt zo'n stijve pasta) en dat er in dikke laag opdoen, dat werkt ook wondhelend en infectie voorkomendInge gebruikt dat bij Toendra momenteel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 hoi Sharon Ik wil jou en je overgebleven beestenboel veel sterkte wensenecht sjit wat er allemaal is gebeurd met je lieverds lGroetjes Saskia Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 5 september 2007 Delen Geplaatst: 5 september 2007 ohh wat goed, nou ik hoop zo dat wij het ook kunnen zien op de foto...............ben reuze benieuwd ernaar!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2007 voila ,een beetje vertraging maar t'is gelukt om een schoon portretje van pom vandaag was de wond merkelijk kleiner geworden ik droom het niet ze ziet er goed uit ,toch al veel beter en ze komt heel goed bij nu amaai ,ik had het niet durven dromen het gaat gaat nu echt met de dag dicht :bow:groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 6 september 2007 Delen Geplaatst: 6 september 2007 oh ja, dat ziet er inderdaad al merkelijk kleiner uit! wat goed zeg! ik ben zooooo blij voor jou!!!!! :happy: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pleuntje Geplaatst: 6 september 2007 Delen Geplaatst: 6 september 2007 Wat fijn zeg. Pommetje die haalt het wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 september 2007 Delen Geplaatst: 6 september 2007 dat ziet er idd al een heel stuk beter uit sharon!!! heel mooi!! is ook geleidelink uit van ale kanten evenveel dcht aan t gaat he?? tenminste zo lijkt t op de foto!! ziet er ook schoon uit!!! mooi zeg hope dat t zo door gaat!!! groetjes kelly Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 6 september 2007 Delen Geplaatst: 6 september 2007 WAt fijn zeg dat het beter gaat met Pom en met haar wond. Ik hoop ook dat het weer helemaal geneest en dat zij daar straks helemaal geen last meer van heeft.Ik wens jou en Pom nog verder veel succes en beterschap toe, geef haar maar een dikke knuffel van mij!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 7 september 2007 Delen Geplaatst: 7 september 2007 fijn om te horen hey Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 7 september 2007 Delen Geplaatst: 7 september 2007 nou het ziet er indd stukken beter uit zeg kan er nu gewoon naar kijken en dat was bij je eerste foto niet!schoten gelijk de tranen in me ogen!!!jeetje zeg wat een kanjers zijn JULLIE!!!niet alleen pom maar jij ook... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 7 september 2007 Delen Geplaatst: 7 september 2007 goed zeg fijn dat het zo goed gaat met pommetje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 7 september 2007 Delen Geplaatst: 7 september 2007 dat ziet er indd een stuk beter it bij pom heel veel succes verder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 8 september 2007 Delen Geplaatst: 8 september 2007 Dat ziet er gelukkig beter uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 9 september 2007 Delen Geplaatst: 9 september 2007 en hoe gaat het intussen met pommetje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 10 september 2007 Delen Geplaatst: 10 september 2007 Hey Sharon!Ik heb even met Inge Thas gesproken vanavond over Pommetje. Ze zei dat je beter geen Terracortril meer gebruikt, omdat dit de vorming van nieuw weefsel eigenlijk afremt. Wat beter is, is Flammazine (de brandwondenzalf). Dat mag je er gewoon in een dikke laag opdoen. Kan geen kwaad als ze het oplikken. Er zit ook antibiotica in, wat infectie tegengaat. Maar de wondgenezing wordt er niet door afgeremd, en dat is een groot pluspunt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 10 september 2007 Delen Geplaatst: 10 september 2007 Had even niet meer gekeken hier, vond het zo akelig om te zien... maar nu zie ik heel wat anders! Wat goed zeg, geweldig dat ze vooruit gaat!!!:thumbsup: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2007 hey ik weet het dat ik moest stoppen met terracortril eens het in gang schoot de flamazine wist ik niet ,bedankt ik ontsmet het gewoon met de betadine en tee trea olie nu is het weer eventjes gedaan met genezen ,maar ik heb er toch wel goede hoop in ik ga dat straks eens doen met flamazine ,het kan maar beteren he maar anders doet ze het prima ze eet gelijk een paard en is al goed bijgekomen van haar ziekte ze is wel nog rapper moe dan de andere ,maar al bij al doet ze het super ik had het wel gehoopt maar niet gedacht :bow: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten