sharon Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 hey vanmiddag is er een korst van pom haar neus gevallen en ik denk dat het neusbeen zichtbaar is :yikes:kijken jullie eens ,
mintaka Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 ahhhh shit, sharon, dat ziet er niet goed uitik zou zo snel als tellen naar de DA spurten, want als ze een botinfectie krijgt, dan ben je echt ver van huis.......
Mireille Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 dit ziet er inderdaad niet goed uit.Hoop dat je inmiddels al bij de da bent geweest, wat zei die er van?
sharon Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2007 hey ja juist terug pfffff , t'is inderdaad op het bot en er is niets meer aan te doen ik ben er niet goed van wat voor ding is dat eigenlijk die myx ,mens ik ben kwaad2 weken heeft dat beest gestreden voor haar leven ,en nu gaat ze sterven door een kroet die efgevallen is en dan nog tot op het bot ik moet er nog over nadenken ,anders ga ik maandag met haar ik moet nog afscheid kunnen nemen van haar ik ga haar nog lekker verwennen ,want pijn heeft ze niet de da zegt zolang ze geen koorts krijgt ,en eet is het goed dus zolang tijd heb ik nog met haar allee kobe gaat een weesje worden geen mama en geen papa meer ,arme diertje :wavecry:
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 ogh wat erg zeg! wat een stomme enge ziekte is het zeg! gelukkig heeft Kobe jou nog! en verwen ze allemaal maar lekker! vooral Pom...ik hoop dat ze een mooi endje van dr leven heeft!
mintaka Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 hey schatkan je niet naar inge gaan?misschien heeft zij een ander oordeel dan je eigen da en moet het helemaal nog niet gedaan zijn met je pom.....:( ik ben zo triest voor je, sharon... zit hier echt met tranen in mijn ogen....
Thessa Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat triest:(ben er sprakeloos van...Allemaal door 1stomme ziekte!!
chacha Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Ah, wat jammer!Echt vreselijk!Ik vind het erg voor je!
sharon Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2007 het geeft geen zin om nog naar inge te gaan de da wil haar opereren ,een stuk uit haar bil op haar neus plakken maar ze is te zwak de operatie ,zal lang duren en de kans dat het stuk afsterft is enorm groot ze heeft al zoveel geleden dat ik haar dat niet zal aandoen het moet haalbaar blijven de kans dat dat stuk aanslaat is minder of 30% heel haar lijfje is nog ziek van de myx ik loop hier te janken gelijk geen 1 ,verdomme he ik zal haar de dagen ze nog heeft enorm verwennen ,ze verdient het en ik heb haar beloofd met heel mn hart dat ik enorm goed voor kobe zal zorgen dit verdient ze niet , ik ben ongelooflijk boos op de fabrikant van dervaximyxo hadden zij het produkt kunnen leveren gelijk het moest ,had ik dit niet tegenkomen en waren we nog een gelukkige konijnenfamilie en nu is alles uit elkaar gerukt :(
mintaka Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 lieve sharon, ik wilde dat ik iets voor je kon doen.......
sharon Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2007 ik wou dat alles gedaan was dat we een half jaar verder waren want dit gewoon zielig voort zien ik weet wat haar te wachten staat ,maar zij nog niet dat arme schaap ik heb er zoveel al moeten laten inslapen ,gewoon zielig ik weet wel dat er sommigen zullen zeggen van doe dat direct maar ik kan het nog niet ik hoop dat jullie dat begrijpen
ZaZa Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat ziet het er toch meer dan afgrijselijk uit !!! Echt hopeloos....een ander woord kan je hier niet voor bedenken...
tijgertje Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 jeetje zeg ik schrok echt heel erg van die foto....ben d'r stil van en echt kl*te dat de Da niks meer kan doen voor je nijn... :(heel erg veel sterkte als ze echt zeker weten geen pijn heeft(voor zover je dat kan weten) dan begrijp ik het heel goed meis..en ook al zullen mensen het niet begrijpen je moet doen wat je zelf wil.wees nog maar even extra lief voor haar dat heeft ze zeker weten verdient.
sharon Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2007 jeetje zeg ik schrok echt heel erg van die foto....ben d'r stil van en echt kl*te dat de Da niks meer kan doen voor je nijn... :( heel erg veel sterkte als ze echt zeker weten geen pijn heeft(voor zover je dat kan weten) dan begrijp ik het heel goed meis..en ook al zullen mensen het niet begrijpen je moet doen wat je zelf wil.wees nog maar even extra lief voor haar dat heeft ze zeker weten verdient. bedankt hoor nee ze heeft geen pijn (nog niet )als ik dit zie ,dan is het afgelopen ,ik laat haar niet afzien de blauwe en gele reuzen zijn vervloekt cathy en ik hebben het al zo vaak gezegt tegen elkaar er komt geen einde aan de doden na 3 jaar zoeken en 100den kilometers rijden ,zal ik er nog 4 overhouden (zino en kobe zijn hier geboren )
anouk Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 oooo krijg der gewoon kippevel van als hij geen pijn heeft ,zker begrijpen ze hier dat ,tenminste ik,na zoveel leed ellende mag je wel ff afscheid nemen hoor heel veel sterkte en verwen m maar goed
Marjoke Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Onee.. Kwou dat ik ook iets voor je kon doen. Wat jij meemaakt wil niemand meemaken en dit wens je zelf je ergste vijand niet toe. Kleef enorm met je mee..En ja ik snap ook dat je pom nog niet direct weg wil. Zolang ze geen pijn heeft begrijp ik dit maar al te goed..
Sammy1 Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat erg, maar wat een opluchting om te lezen dat ze geen pijn heeft (zou je niet zeggen als je de foto ziet, wat een afschuwlijk gezicht zeg! :(). Zolang ze geen pijn heeft is er toch niks aan de hand. Rustig aan op je eigen manier nog even van elkaar genieten tot het moment daar is. Veel sterkte ermee!
michaela23 Geplaatst: 25 augustus 2007 Geplaatst: 25 augustus 2007 Oh wat erg voor je zeg, Sharon, vreselijk, dit verdien je niet!! Arme Pom, en dat allemaal door die stomme ziekte. Ik hoop en duim nog dat je haar niet hoeft te laten gaan, echt waar, want ook zij verdient dit erg.Het is gewoon te erg voor woorden.Nog heel erg veel sterkte en succes met Pom en bij het maken van de juiste beslissing, welke deze ook moge zijn!!
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 Ja sharon je weet wat gaat komen.Je zal afscheid moeten nemen van haar heel vrezelijk.Maar ieder mens kent zijn grensen wat wel en niet kan.Het leven zo is hard kei hard.hel veel sterkte meis hopelijk knapt de rest snel op.cindy
Caroline Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 Sharon, door de gevallen van Myx op BB ,ben ik op het net nog eens gaan speuren naar info over myx in Zwitserland mn of ik cijfers kon vinden hoeveel het hier voorkomt, vermits mijn DA niet wil enten. Nu, soit heb info vr mij gevonden, maar ook voor jou, denk ik... "Een konijn dat mxy overleeft, is niet levenslang imuum voor de ziekte en blijft drager. Het virus overleeft tot 7 maanden. " Volgens betekent dit dat je er gedurende minstens 7 maanden geen nieuwe konijnen mag bijnemen,omdat diegene dat het gehad hebben, dat dan zullen doorgeven aan andere konijnen. Best om deze info nog eens na te vragen bij je DA, mocht je toch van plan zijn om er nog konijnen bij te nemen, al dan niet vr de fok . (kan me wel voorstellen dat je konijntjes zou opnemen bv)
twinsisterjoyce Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 wat zielig :( voor jou en je nijn is dit gewoon het allerergste wat er is.
sharon Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2007 Sharon, door de gevallen van Myx op BB ,ben ik op het net nog eens gaan speuren naar info over myx in Zwitserland mn of ik cijfers kon vinden hoeveel het hier voorkomt, vermits mijn DA niet wil enten. Nu, soit heb info vr mij gevonden, maar ook voor jou, denk ik... "Een konijn dat mxy overleeft, is niet levenslang imuum voor de ziekte en blijft drager. Het virus overleeft tot 7 maanden. " Volgens betekent dit dat je er gedurende minstens 7 maanden geen nieuwe konijnen mag bijnemen,omdat diegene dat het gehad hebben, dat dan zullen doorgeven aan andere konijnen. Best om deze info nog eens na te vragen bij je DA, mocht je toch van plan zijn om er nog konijnen bij te nemen, al dan niet vr de fok . (kan me wel voorstellen dat je konijntjes zou opnemen bv) hey van de 7 maanden wist ik niet ,bedankt goed om te weten maar alle geinfecteerde zijn dood ,die die nooit geent zijn geweest ja ik wist dat ze maar 19 maanden imuum zijn ,maar beter toch enten en blijkbaar gaat elk konijn die besmet is geweest ,imume jongen geven (eerst zien en dan geloven mij gedacht )en van fokken ,nee bedankt de rest vertrekt , eens cathy haar reuzen volledig veilig geent zijn nu ja veel schiet er niet meer over , nog 3 gaan verhuizen pffff ik ga heel goed zorgen voor zino en kobe ,voor de rest komt er geen konijn meer over de deur of het is op logement ik hoop dat je dierenarts toch een keer van gedacht verandert en waarom wil die niet enten dan ?
Caroline Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 Het is in Zwitserland blijkbaar niet toegstaan te enten ,zonder een uitbraak. Ik moet nog op zoek naar de details ,want heb deze info nog maar op 1 site gevonden. Zal wel iets te maken hebben met resistentie virus... Oh ,ja ook nog, mijn info komt van deze site:kaninchenchannel.net - Kaninchenkrankheiten - Myxomatose Mireille mailde me net al, ze vroeg of ik niet verwarde met vhs, niet volgens deze site, maar de persoon die dit schreef kan zich natuurlijk vergissen, vandaar, navragen aan je DA, want je konijnen kunnen het virus volgens dit artikel nog 7 maanden doorgeven aan logees!
sharon Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2007 jeetje , ik zou de gruwel krijgen zonder enting maar ja anderen enten nooit en hebben ook nooit geen myx ik denk dat ik gewoon teveel op de weiden zit achter ons huis zitten we gewoon in de velden en er zit een raampje in de hokken die altijd op stond nu ,ik heb gedaan wat ik kon ,maar sinds de dag we hier ingetrokken zijn was het niets dan misserie vooral met snot dan pffff ,wat een elende dat dat is maar ja ,dat alles heeft mn ogen opengedaan en fokken is voor anderen ik ga gewoon genieten van de zotte stoten van mn 2 gangsters :bunny4::bunny4:
Lia Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 jeetje wat ben ik geschrokken van de foto. Heeeel veel sterkte en neem heel veel tijd met je nijntje meid, heel veel sterkte :(:(:(
Aanbevolen berichten