spongebob Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 Mijn konijn heeft gisteren een stukje lavendel opgegeten, ik had hem snel wat eten gegeven zodat het misschien wat minder zou zijn.. Is dit heel erg?
nalapuk Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 Heeft mijn konijn ook wel eens gedaan, voor ik het in de gaten had, had hij stiekem een takje van de grond gehaald. Hij heeft er nooit last van gehad. Als het een klein stukje was denk ik dat het wel goed gaat. Maar houd hem even in de gaten!
Reza Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 Hier ook wel eens een hap genomen hoor! Als het maar een klein hapje is...
HumpieDotje Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 Zolang je konijn gewoon 'normaal' blijft doen is er niets aan de hand.Hier eten ze ook wel eens lavendel als ze los lopen, en nooit last van gehad.
spongebob Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Geplaatst: 29 januari 2013 Zolang je konijn gewoon 'normaal' blijft doen is er niets aan de hand.Hier eten ze ook wel eens lavendel als ze los lopen, en nooit last van gehad.Oke, gelukkig maar!! Hij doet verder ook normaal
FabienneNina Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Ik ben spongebob aan't kijken terwijl ik jouw topic lees, Haha!
spongebob Geplaatst: 2 februari 2013 Auteur Geplaatst: 2 februari 2013 Ik ben spongebob aan't kijken terwijl ik jouw topic lees, Haha!Haha
Aanbevolen berichten