Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Guusje is gister gecastreerd en nu zijn zijn balletjes helemaal rood en opgezwollen, weet iemand of dit normaal is?

Ik maak me best wel zorgen, hij eet en drinkt wel normaal, maar verder is hij niet echt actief. Ik heb de dierenarts al gebeld en ga vanmiddag even langs om na te laten kijken, maar is er misschien iemand die hier ook ervaring mee heeft en wat ik nu kan doen en wat me eventueel te wachten staat straks???

Groetjes Miranda

Geplaatst:

Het is wel normaal denk ik. Ik heb me wel eens afgevraagd of de ballen er nog in zaten, omdat het nog helemaal vol leek. Het moet wel met een paar dagen weer afslanken. Als hij zich verder goed gedraagt zou ik het even afwachten.

Geplaatst:

Ik heb stamper pas laten castreren en de da zei dat 1 tot 2 dagen na de operatie het daar zo kan opzwellen dat het lijkt alsof de balletjes er helemaal niet af zijn gegaan :). Is dus normaal en herstelt vanzelf.

Geplaatst:

Ben met guusje nog even terug geweest naar de DA. hij heeft nu een extra prik voor pijnstilling en een prikje met antibiotica gehad, voor alle zekerheid, want de DA dacht dat het toch wel een beetje ontstoken was, het zag er toch niet zo heel normaal uit volgens de DA.

Nu maar hopen dat guusje snel opknapt en weer helemaal de oude word.

Gr. Miran

Geplaatst:
Ik heb stamper pas laten castreren en de da zei dat 1 tot 2 dagen na de operatie het daar zo kan opzwellen dat het lijkt alsof de balletjes er helemaal niet af zijn gegaan :). Is dus normaal en herstelt vanzelf.

Dit zei mijn DA ook doen ik Snowy en Jailbreaker ging laten castreren.

Ben met guusje nog even terug geweest naar de DA. hij heeft nu een extra prik voor pijnstilling en een prikje met antibiotica gehad, voor alle zekerheid, want de DA dacht dat het toch wel een beetje ontstoken was, het zag er toch niet zo heel normaal uit volgens de DA.

Nu maar hopen dat guusje snel opknapt en weer helemaal de oude word.

Gr. Miran

HOe gaat het nu met Guusje?

Geplaatst:

Hoi Nikki en Stamper,

Bedankt voor jullie belangstelling!

Het gaat gelukkig weer wat beter met Guusje, zijn balletjes zijn nog wel een beetje aan de grote kant, maar hij huppelt weer vrolijk rond dus de antibiotica en extra pijnstilling hebben zijn werk gedaan.

Ik denk dat hij er weinig last meer van heeft, want hij komt ook weer voor zijn traktatie tegen de ren aan staan als ik uit de keuken kom, hahahaha.

Bedankt, miran en guusje!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .