konijntje400 Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Hallo ik ben Konijntje400 en mijn konijn (voedster) Hayden is dik ik wil graag dat ze iets dunner wordt maar ze blijft altijd perfect <3 Hebben jullie tips?? (geen haat\stomme reacties)
MM12 Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Hoeveel voer geef je haar nu? Welk voer geef je haar? Hoeveel bewegingsruimte heeft ze? Hoe groot is haar hok en beweegt ze wel naar jouw gevoel genoeg? Wat is te dik? Iets of ernstig? Foto?
konijntje400 Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 nou niet echt dat je zegt WOW ZO Dik maar gwn iets maar srry ik heb laatste tijd geen foto;s kunnen maken en mijn camera is stuk
konijntje400 Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 Haar hok is groot (Heel groot) maar ik vindt niet dat ik haar zo vaak zie bewegen ze ligt meer gwn in haar huisje te slapen
Nouck Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Je moet wel met iets meer komen he, want aan niet zó dik tja daar hebben we niks aan :he:
Gast Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Haar hok is groot (Heel groot) maar ik vindt niet dat ik haar zo vaak zie bewegen ze ligt meer gwn in haar huisje te slapenHoe groot is heel groot?En inderdaad we hebben wel iets meer informatie nodig
nalapuk Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Haar hok is groot (Heel groot) maar ik vindt niet dat ik haar zo vaak zie bewegen ze ligt meer gwn in haar huisje te slapenHeeft ze ook een vriendje? Vaak worden ze daar actiever van En zo ja, is de ex-ram ook dikker geworden de laatste tijd of die niet?
Aanbevolen berichten