Looneytunes Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Hallo allemaal,Ik ben een beetje ongerust. Mijn konijntje niest. Op zicht niet erg, ze heeft geen snotneusje. Maar wanneer Luna niest is het normaal een heel zacht geluid, wanneer ze nu niest gaat dit 10/15 seconden door en is het een soort blafgeluid. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Het zag er namelijk ook een beetje eng uit want ze begon heftig met haar kopje te schudden.Groetjes Nicole
angela12 Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 ik zou toch even langs de dierenarts gaan als het vaker gebeurd ze kan snot hebben, mijn konijn had dit ook en ook niet echt een snotneus of zo maar wel een raat geluid wat je hoorde
Caatje1988 Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Zou idd f langs de dierenarts.Maar het kan ook zijn dat het hooi of bodembedekking te stoffig is...Hangt er vanaf op welke momenten ze niest.
Looneytunes Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 Meestal wanneer ze in de woonkamer op het tapijt zit.. ik dacht dat het misschien met het tapijt te maken had ivm stof. Maar ik heb net alles nog gestofzuigd. Misschien dan toch even langs de DA. Dit is namelijk niet de eerste dag dat ze het doet, maar het is vandaag wel in 1x heel erg.
Looneytunes Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 Kan het ook zijn dat er haar in haar keel zit? Want ze is ook haar vacht er weer aan het uittrekken.
Meldaa Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 ik raad aan naar die dierenarts te gaan je weet maar nooit misschien is het wel 1 keer gebeurt of een kleine niesje niet te lang wachten gewoon doen voor de veilig heid veel gelukk er mee
Looneytunes Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Geplaatst: 23 januari 2013 Ga ik doen. Ze is nu wel weer rustig en heeft geen aanvallen meer gehad van 10/15 seconden. Nu meestal 1 niesje, maar ik wil geen risico nemen! Bedankt allemaal!
Stamper2011 Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Mijn voedster heeft precies hetzelfde gehad. Ik weet alleen nog altijd niet wat dit geweest is. Ik had zoiets van even goed in de gaten houden. Vervolgens is het vanzelf weer over gegaan. Ik heb het nou al een hele tijd niet meer gehoord.
Etznab Geplaatst: 25 januari 2013 Geplaatst: 25 januari 2013 ik had het ook met puk en pip toen ben ik overgestapt van stro en zaagsel naar hennepvezel (geen idee of het ook echt zo heet) er in gelegd en het niesen was over.Succes er meer...en als je je echt zorgen maakt gewoon naar de da gaan
Aanbevolen berichten