Ga naar inhoud

help pucky heeft een bloeding


Nijntje1

Aanbevolen berichten

Pucky vanmorgen baar da gebracht voor castratie, nu belde mijn zoon me net op mijn werk,

dat de da gebeld had en dat pucky een bloeding heeft en dus langer moet blijven en dat hij antibiotica krujgt.

Kan iemand mij vertellen of dit ernstig is ik maak me heel erg zorgen,en hoe kan dit? hoop dat ik gauw iets hoor,gr Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lienappelsien, dankje, mijn zoon heeft da aan de telefoon gehad ik was op mijn werk,en hij heeft ook niks gevraagd aan de da, dus zit nu te twijfelen of ik even zal bellen, weet ook niet of dit vaker voorkomt, heb het met mijn andere ram niet gehad nl. gr Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoort het niet zo vaak, een castratie van een ram is toch een routine-operatie die meestal wel zonder complicaties verloopt. Ik zou zelf even bellen naar de dierenarts om te horen wat er nu precies aan de hand is. Hij is in elk geval op de goede plek, het komt vast goed met hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net da gebeld, was een behoorlijke bloeding die hij heeft gehad en het is een erg klein konijntje, dus de da wil hem wat langer

kunnen controleren, hij belt me vanmiddag nog een keer of hij ook nog een nachtje moet blijven. duimen dat ik hem vanmiddag mag ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Sterkte er mee, ik heb vanmorgen ook mijn twee rammetjes naar de da gebracht maar daar is het goed gegaan gelukkig en eten ze weer. IK hoop echt dat je hem vanavond lekker in zijn eigen warme hokkie kan verwennen en vertroetelen. Thuis is altijd beter dan bij de dierenarts :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb pucky weer opgehaald, gelukkig heb ik hem weer thuis, ze waarschuwden me wel even voor ze hem gingen halen,hij zit heel erg onder het bloed en hij is ook nat omdat ze het ook geprobeerd hebben een beetje schoon te maken, maar ze konden niet te erg schrobben natuurlijk. Het is een wit konijntje dus zie je het ook nog dubbel zo erg.Zo gauw hij zich weer wat beter voelt heeft hij dus wat te poetsen.He b ab meegekregen daar moet ik morgen mee beginnen, hij zit lekker tegen zijn kruikje aan en heeft net een klein stukje mandarijn gegeten. Hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt. Bedankt iedereen voor het medeleven, en Nikki fijn dat het zo goed gegaan is met je twee mannen. groet Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje Nikki, volgens da gaat hij dat zelf weer helemaal schoonlikken, dus ben benieuwd, ik kam mijn nijntjes ook iedere week dus dan

zal het ook wel wat beter worden. Ik vind hem een beetje slapjes aanvoelen, hij zat heerlijk in een dekentje tegen me aan,heb hem toch maar even terug gezet want dan kan hij gaan eten als hij wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij begint nu een beetje zijn onderkant te wassen maar is dat wel goed nu al,ben zo bang dat het weer gaat bloeden

Even in de gaten houden dat het niet open gaat maar ik denk eigenlijk dat hij daar zelf wel op let. Wassen is een vrij zachte beweging, anders dan bijv bijten of krabben. Je kunt het kereltje de komende dag(en) maar beter heel erg goed in de gaten houden in ieder geval! Maar dat hij weer lekker thuis is, is heel fijn! Het komt goed, hij eet in ieder geval dus dat is al een goed begin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat gelukkig nog steeds goed,moest net ab geven maar hij vond het spuitje maar niks,heb het in een klein stukje mandarijn gespoten en dat heeft hij opgegeten, gelukkig. Verder vind ik dat het wel goed gaat,had wat groente in zijn bakje gelegd en dat was net op,ook keuteltjes in zijn toilletje goed teken dus, vind hem alleen nog wat slapjes aanvoelen, en hij slaapt veel.Heb er wel vertrouwen in dat deze lieverd het gaat redden. Bedankt voor de lieve reacties,deed me goed mijn bezordheid te kunnen delen gr Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .