FabienneNina Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Ik heb Nina ooit wel zo'n ding gegeven want bij de boerenbond zei die vrouw: ''Da's natuurlijk altijd goed!''Later las ik op internet dat ze slecht waren en heb 'm daarom meteen weggegooit (Nina had er ook maar 5x aan gelikt ofzo.)Zijn er bij die wel goed zijn want ik lees dingen over nierstenen, dat het goed is om hem er elke dag even in te hangen en dat ze wél goed zouden zijn.. :arf:Ik geef ze iig niet en jullie?
Domino Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Ook niet lekker laten liggen in de winkel. Je maakt je konijn veel blijer met iets leuks om kapot te knagen. Bijvoorbeeld iets van wilg.
Eefje Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Nee, het is hartstikke slecht voor konijnen. Verkopers zeggen natuurlijk van niet, maar het vergroot de kans op blaasgruis en nierstenen. lekker in de winkel laten liggen, de tanden slijten wel van het eten van hooi en inderdaad een wilgentak.
Stamper2011 Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Ik geef ze ook niet en zal dat ook nooit doen. Die knaagblokken zijn ontzettend slecht voor konijnen. Ik heb een konijn gehad die regelmatig last had van urinebrand. Het eerste wat mijn dierenarts vroeg was of ik haar ook knaagstenen geef. Nou nee dus.Het schijnt erg vaak voor te komen dat een knaagsteen voor nierproblemen zorgt. Niet geven dus.
FabienneNina Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 Ze hebben hier natuurlijk wilgentakken
Aanbevolen berichten