Charley en Chico Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Hoi ik heb mijn konijntje nu 1 week ze zijn nu dus 9 weken oud.Alleen eentje niest (denk ik)...heeft iemand tips of kan het geen kwaad?Gr. Eva :erf:
Stamper2011 Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Is haar neusje verder schoon en droog? Konijnen kunnen namelijk de besmettelijke ziekte snot krijgen. Even goed in de gaten houden dus. Mocht ze alleen niezen, dan zou ik het persoonlijk nog even aanzien. Dit kan namelijk ook door stoffig hooi of bodembedekking komen of door het gebruik van schoonmaakmiddelen. Wat gebruik je voor bodembedekking? Zaagsel in bijvoorbeeld erg stoffig.
FabienneNina Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Niest hij vaak want elk konijn niest wel eens.. Maar als het echt meer dan 5x per/dag is zou ik toch eens overwegen naar een DA te gaan, Veel suc6!
Lilly9 Geplaatst: 17 juni 2013 Geplaatst: 17 juni 2013 Hey,Ik heb sinds een 3 tal weken een konijntje genaamd lilly.enkele dagen geleden is zij plos beginnen te niezen, ik heb gebeld gehad naar de DA zei vertelde mij dat zolang ze eet en drinkt en speelt en geen snot te zien is alles in orde is. ik wacht enkele dagen en het was gestopt. gisteren avond heb ik terug het ander voer in de kooi gezet en zij begint weer eens terug te niezen aan wat kan dit liggen? zou het dat jong konijnen voer zijn of de bodem bedekken ik heb namelijk houtschifers liggen en heb gelezen dat dit schadelijk is voor konijnen.
Aanbevolen berichten