Ga naar inhoud

Raar ademen


noemsi

Aanbevolen berichten

Jaaah, ik moest ze even uit het hok halen, zaten met zijn 5 en op een kluitje in het hok. Maar toen hadden ze pas door dat het droog was buiten en kwamen ze met zijn allen buiten spelen.

Goed moment voor mij om Freddie goed te bekijken. En hij ademt echt beter :)

Ben echt zo blij dat het weer goed met hem gaat. Hij is er nog niet, maar zijn kopje staat weer normaal als hij zit.

Morgen lekker de dierenarts bellen met goed nieuws en meteen maar even nachecken hoe lang hij al die medicijnen nou precies moet hebben. Zeker nog wel tot aankomend weekend. Maar dat zien we dan wel.

Hij is iig aan de beterende hand en dat is al een pak van mijn hart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Weer even een update van Freddie. Hij gaat gelukkig nog steeds goed. Ondertussen is hij van 1 van de antibiotica af en toont hij nog geen verandering.

Ben afgelopen donderdag met het bij de dierenarts geweest en van haar moeten we nog zeker 2 weken verder met de andere antibiotica. En de vochtafdrijvers.

Ze gaf aan dat ze graag verdere onderzoeken wil doen naar wat nou de oorzaak is geweest, maar dat heb ik eigenlijk afgeslagen omdat ik aan Freddie merk dat hij het verschrikkelijk vind om naar de dierenarts te gaan.

De volgende onderzoek stap zou nl een echo moeten zijn.

Dus we gaan nu kijken wat er gaat gebeuren als we zijn medicatie af gaan bouwen. Wel pas over twee weken. En er zit een kans in dat hij de rest van zijn leven op de vochtafdrijvers zal moeten zitten. Maar dat is dus nog even afwachten wat er gaat gebeuren.

Hij klonk iig veel beter. Ademde nog wel snel en had een supersnelle hartslag maar dat komt door de dierenarts :P

Kortom hij heeft nog een lange weg te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .