Miesaas Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Elke dag controleer ik even de bijtwondjes die Chibi heeft opgelopen tijdens zijn (helaas mislukte) koppeling.Het grootste wondje heeft op dit moment een korstje, maar het ziet er een beetje raar uit.Ik heb nog nooit eerder korstjes bij konijnen gezien dus ik heb geen idee hoe het er normaal uit hoort te zien.Het ziet er ook naar uit alsof het los zit, maar misschien dat het jeukt (logisch natuurlijk) en hij er zelf aan heeft gekrabd waardoor het los kwam te zitten ofzoiets.Foto:
Eefje Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 dat lijkt me gewoon een korstje dat aan het loslaten is. Houd het even in de gaten, waarschijnlijk is het er over een dag of 3 wel afgevallen. Als het echt lang blijft zitten zou ik me pas zorgen gaan maken. Hoe is het met Chibi?
Miesaas Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 Het gaat wel goed met hem volgens mij.Hij heeft een paar kleine wondjes, en twee wat grotere. Deze en eentje bij zijn kont.Die heeft een hele donkere en dikke korst dus volgens mij was die wond best diep.Ik probeer het wel maar kan het heel moeilijk controleren omdat hij het niet fijn vind als ik in de buurt kom van dat plekje.Logisch, ik vind het ook niet zo fijn als er iemand aan mijn kont zit. :he:Maar verder is hij wel oke. Hij eet en drinkt goed, en hupt vrolijk rond.Ik ben vanochtend met een dekentje en een kussen op de grond gaan liggenen hij is lekker bij me onder de deken gekropen en ging echt heel schattig tegen me aanliggen.ZO LIEF!!!! Maar op die momenten heb je nooit je camera bij je...*zucht*
doreth Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 doe je er wel betadinejodium op? geneest veel sneller dan. wondje lijkt mij licht ontstoken...
Eefje Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 ik neem aan dat dit wondje inmiddels wel bijna genezen is toch?
Aanbevolen berichten