Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is belangrijk zo snel mogelijk een dierenarts te raadplegen!

Wanneer een konijntje niet wil eten is er echt iets aan de hand.Tevens is het heel slecht voor een konijn wanneer het niet eet, het kan zelfs dodelijk zijn.

Geplaatst:

Een konijn dat niet eet, is waarschijnlijk ziek. Bv gas of een verstopping. Hierdoor komen de darmen en maag van het konijn stil te liggen wat heel gevaarlijk is!

Naar de dierenarts dus!

Geplaatst:

Hoe lang heeft ze nu al niet gegeten? Als een konijn tussen 12 en 24 uur nog niet eet, ook geen hooi, kunnen er problemen ontstaan. De darmen van een konijn moeten namelijk constant in beweging zijn. Na 24 kunnen ze stil gaan liggen en dat is dodelijk.

Ik zou zeker even bellen met de arts!

Kijk anders ook even hier.

Geplaatst:

Ze heeft vannacht bijna haar bakje leeggegeten.

Nu net heeft ze een stuk wortel gegeten.En 2 brokjes en een stukje wasaknavkerbread

Kan het wachten tot morgen om naar de dierenarts te gaan of is dat niet verstandig?

Geplaatst:

Ik ben geweest waren inderdaad gassen.

Ze heeft pijnstilling gekregen en iets om de darmen te laten werken.

En ik moet nu dwangvoeren.Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Geplaatst:

Goed dat je gegaan bent. Als je konijn niet of slecht eet is het echt belangrijk om zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan, afwachten kan dodelijk zijn, dus de volgende keer niet twijfelen! Hij komt er vast snel weer bovenop. Beterschap voor je konijntje!

Geplaatst:

Het gaat wel.Ze eet wel wat maar nog niet veel.

Maar gelukkig heeft ze wel al wat keutels gelegd en is ze wat levendiger.

Dus ik denk/hoop dat het wel goed komt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .