knaco Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 ik had een keer mijn konijn Knabbel binnen (normaal zijn ze buiten) en de deur stond open en hij was een soort aan het trillen... kwam dat door de kou of door iets anders?
Samiera Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Ik weet het niet. Weet alleen wel dat het ontzettend slecht is om buiten konijnen zomaar naar binnen te halen en andersom.. Ze kunnen hier namelijk erg ziek van worden. Voelt Knabbel ook koud aan?
Caatje1988 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Was ze toevallig iets aan het eten?Marley hier doet dat namelijk ook Dan rilt/ schud ie met zijn kont tijdens het eten ( beetje als een paard of koe als er een vlieg op hun kont zit zo trekken met de huid)
knaco Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Ik weet het niet. Weet alleen wel dat het ontzettend slecht is om buiten konijnen zomaar naar binnen te halen en andersom.. Ze kunnen hier namelijk erg ziek van worden. Voelt Knabbel ook koud aan?nee hij voelde niet koud aan...
knaco Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Was ze toevallig iets aan het eten?Marley hier doet dat namelijk ook Dan rilt/ schud ie met zijn kont tijdens het eten ( beetje als een paard of koe als er een vlieg op hun kont zit zo trekken met de huid)nee hij lag gewoon, me zus had hem wel een stukje wortel gegeven maar daar at ie niet van
Aanbevolen berichten