mirandalouise Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 hallo allemaalpff het zit hier allemaal niet meezie mijn vorige topic over allergienu is dus ook misty ziekze kan haar hoofd niet recht houdenze kijkt maar naar links telkenshet is niet dat haar hoofd scheef staatze kijkt echt naar linkszou dit ec zijnze heeft wel gedronken en geplasten een klein beetje gegetenik kan om 1 uur bij de dierenarts terechtmoet ik nu bunny ook meenemenivm besmettingik zie verders niets aan bunnymisty was de laatste dagen al veel in de kamer hiernaastnormaal ligt ze altijd in de woonkamermaar ik dacht echt dat ze rust wildewant bunny is al dagen in een g..le bui:he:de afgelopen dagen zag ik geen tekenen van ziek zijnze at gewoon kwam bedelen om lekkere dingenplaste normaal poepte normaalmaar ik las dat het ineens de kop op kan stekenzeker bij stresszou ze voelen dat ik gestressed benivm met mijn allergie en het besluit wat ik moet gaan nemen?zou ze dat aanvoelenik weet het even niet meer allemaaler komt zoveel op me af :(
LuckyCharley23 Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 (aangepast) Jeetje het zit je allemaal tegen :( Ik zou bunny voor de zekerheid ook meenemen dan zijn ze in elk geval allebei gecheckt. Het kan zeker nooit geen kwaad toch? Als honden en katten mensen kunnen aanvoelen dat er iets mis is...waarom ook niet bij nijnen? Zou best kunnen hoor al weet ik het niet zeker. Hoe dan ook, ik wens je nog het allerbeste met alles! Ik voel echt met je mee! 11 januari 2013 aangepast door LuckyCharley23
mirandalouise Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 dank je wel voor je reactieneem ik gelijk bunny meekan ik gelijk zijn nagels laten knippenik zal blij zijn als het 1 uur isik wordt gek van dat wachten ben echt een bonk stress op het momenten dat terwijl ik altijd heel relaxt ben maar ja aan de andere kant ik slaap al 5 mnd slechtik hoest al 5 mnd en ik blijf benauwdme lijf krijg te weinig zuurstof dus het is niet gek dat ik er ff doorheen zitmaar het belangrijkste is dat misty beter wordtzij komt op de 1e plaats
Eefje Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 En hoe was het bij de dierenarts? Bunny hoefde niet per se mee, als het EC is moet ze hoe dan ook meebehandeld worden, maar het is wel fijner voor Misty natuurlijk als Bunny erbij was.
LuckyCharley23 Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Hoe was het gegaan bij de da? Las ik het nou goed bij je andere topic dat Misty E.C. heeft? Ik hoop dat ze snel opknapt en dat je rustig aan kan bedenken wat je volgende stappen zullen zijn.
mirandalouise Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 helaas heeft ze e.c ze heeft een prik gekregen (weet niet meer hoe het heet)en panacure maandag moet ik terug bellen hoe het gaatbunny moet ik ook panacure gevenze zat net wel van haar hooi te knabbelenen drinken doet ze ook gewoonmaar het hoofd staat behoorlijk scheefik hoop dat ze er boven op komtik heb wel besloten als ze weer helemaal beter wordthet voor mij beter is als ik ik een ander goed huis voor ze gaat zoekenmocht ze het niet reddendan denk ik wel dat ik het met bunny nog probeerwant met bun heb ik nooit geen last gehadik kreeg de ellende pas toen misty erbij kwamik denk dat het komt door lang en kort haarde dierenarts zei ook dat zij van de meeste konijnen geen last heeften af en toe zit er een konijn bijdat haar allergie ook opspeeltmaar ja liever misty helemaal de oude laten worden hopenlijk
mirandalouise Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Geplaatst: 14 januari 2013 gelukkig misty komt al helemaal bijze eet veer redelijk komt af en toe kijken in de woonkamerknabbelt weer van haar hooi tunnel en een snoepje gaat er ook wel inen haar hoofje staat weer wat rechterze is af en toe wat wankel maar ik denk dat we de goed kant opgaandat is een pak van me hart
LuckyCharley23 Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Oh dat klinkt als muziek in mijn oren! Ben blij dat het weer de goede kant op gaat met Misty, volhouden he meissie! :cool:
mirandalouise Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Geplaatst: 15 januari 2013 anders ik wel ach arm ding het is zo zielig als je ziet dat ze ziek zijngelukkig waren we er snel bijen reageerd ze goed op de medicijnenik heb een nieuwe panacur besteld bij bunnybin jeetje wat een verschil van prijs bij de dierenarts 15,95en bij bunnybin 8,95niet dat geld er op dat moment toedoet hoor want moet ik 15,95 betalen doe ik het ookmaar zolang het niet hoeft dan liever niet hahahamisty ligt nu weer regelmatig in de woonkamerkomt weer bedelen voor wat lekkersen je ziet gewoon dat ze zicht fijner voelt ligt weer heerlijk languit in de mandik ben zo blij dat het de goede kant op gaaten zodra ze weer helemaal de oude iszal ik met pijn in het hart een nieuw goed huis voor ze gaan moeten zoekenzie mijn topic over allergiepfff zie er zo tegenop ik weet niet eens hoe ik het moet aanpakkenik wil dat ze supergoed terecht komenen waar ze de ruimte hebbenmijn hoop is dat hier iemand op het forum op zoek is naar 2 schatten van konijnen
Aanbevolen berichten