Eefje Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Haa Fuerza wat een timing zo midden in de nacht
Samiera Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Zoals Tara hierboven schrijft kun je inderdaad veel online bestellen. De site is Medpets.nl
Samiera Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 (aangepast) Haha ja erg toevallig! De link die Tara gaf gaat over mijn topic, maar als je 'm zelf even opzoekt hier dan zie je ook de foto's. 12 januari 2013 aangepast door Samiera
nalapuk Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Heh wat naar, het leek beter te gaan.. :( Veel sterkte met het verlies van Bentley!
sanne_c Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Ooh nee... Mijn konijn is ook gestorven, ook omstreeks 20u. Zo *** :(. Ik probeer mij op te trekken aan mijn andere diertjes, misschien helpt dit bij u ook. Veel sterkte!
Lonja Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Veel sterkte allebei.En laaura, je vriend overleden?! wow, wat heftig. Ik ken het hele verhaal niet, maar ik kan me voorstellen dat je er even niks bij kan hebben.
Nijst966 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Sterkte met het verlies van je konijn! Probeer je niet schuldig te voelen..je hebt gedaan wat je kon! Ik heb het ooit meegemaakt met een heel jong konijn van 5 maanden oud. Springlevend en kerngezond toen we naar bed gingen en de volgende ochtend lag ze dood in het hok met een enorm opgezet buikje. Zo snel kan het dus gaan. Nogmaals sterkte gewenst!Hee jongens.. bentley is om acht uur overleden. ik was zelf aan het werk, mama heeft om half acht nog naar de dierenarts gebeld maar het heeft niet meer mogen gebeuren..
laaura Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Dankjulliewel! Nijst966, bah wat *** zeg.. Konijnen zijn echt erg gevoelig voor van alles en nog wat..Lonja, jaa klopt.. nog steeds heel erg onwerkelijk.. Op dit moment wil ik er niks bij, bentley kan natuurlijk niet zomaar vervangen worden. Wel heb ik al overlegd met mijn moeder dat ik er wel een weer bij mag in de toekomst. Dit zal dan een gecastreerde ram worden. Puk is een voedster. Moet alleen nog nadenken over waar ik er een weg haal.. Zat te denken aan de opvang, alleen het moet wel een dwergje zijn. Ik heb ook een nieuw konijn gratis aangeboden gekregen bij de fokker waarvan bentley vandaan komt. Aanbod blijft gewoon staan zei ze, heel aardig. Alleen had bentley niet zon leuk karakter, en haar moeder ook niet. Dan heb ik ook nog een andere optie.. Degene waar puk vandaan komt! Die heeft in de lente of zomer een nestje. Heb nog erg goed contact met haar en woont ook niet zo ver weg. Ook heeft puk echt een super karakter en dat vind ik toch ook wel erg belangrijk. Dus dan zou ik eventueel een ram erbij kunnen nemen en laten castreren etc etc. Hmmpppf, word nog even goed nadenken.
shiva Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Ik hoop dat je het advies van een ieder hierboven aan neemt. Bij Gas aan de noodrem trekken en bellen maar! En dan hopen dat je een goede DA heb!!De diensdoende arts die ons heeft geholpen werkt er niet meer en ons konijntje is er ook niet meer.We zijn met een konijntje naar de DA gegaan met een gasbuik en onderkoeld, we zijn naar huis gestuurd met probeer hem maar warm te houden en ik voel niks in zijn maag.Dus zorg ook altijd dat je iets in huis heb tegen gasvorming want wat al eerder geschreven is het komt op en je moet gelijk reagerensuc6 met het herstel van je konijntje
Aanbevolen berichten