sanne_c Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 Oh bedankt! Dat geeft me echt moed! Ik blijf ervoor gaan!
laaura Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Een tip die ik nog kreeg van de DA was om een ananas te kopen en hiervan het sap geven. Misschien ook een handige tip voor jou? Nadat ik een beetje sap had gegeven zag ik een keutel liggen.
JoBoris76 Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Ananassap kan helpen bij een verstopping maar daar is hier geen sprake van toch?? En met suikers moet je weer uitkijken in geval van gas.
sanne_c Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 Er zijn keutels!!!Tot daarnet weinig verandering, toen nam ik Pippa op mijn schoot voor een uitgebreide buikmassage en plots rook ik vanalles en ik zie keiveel keutels. Ze zijn wel vrij plat en kleverig, en plakken aan elkaar zoals blindedarmkeutels maar dan groter. Ik ben blijven masseren en er bleven keutels komen, in totaal toch een twintigtal.Voor de rest is hij nog even lusteloos en wil hij nog niet eten.Is zijn darmstelsel dan toch in gang geschoten? Of kwam het puur door de buikmassage en heb ik de keutels er gewoon uitgeperst?
HildeR Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 O wat super fijn joh. Nu weet je in ieder geval dat de darmen nog werken. Ik denk dat het een combi is van medicijnen, dwangvoer en buikmassage dat je nu weer keutels hebt gezien. Dat ze plakkerig zijn komt waarschijnlijk door het dwangvoer. Ga zo door
Christaaa Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Bah, wat vind ik dit toch altijd naar om te lezen. Ze zijn er zo ellendig van altijd! Ik hoop dat dit het begin van herstel is.
Eefje Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Goed dat er keutels zijn! Hopelijk is hij snel weer de oude
sanne_c Geplaatst: 12 januari 2013 Auteur Geplaatst: 12 januari 2013 Pippa is gestorven :'((((. Een half uur nadat de eerste keutels er waren geweest, ging ik kijken naar Pippa, en ik pakte hem op om naar zijn poepje te kijken, en hij geaagt zich raar, ik zet hem neer en hij kan niet meer op zijn poten staan, glijdt uit, verliest het evenwicht... Direct naar dierenarts gebeld (ze had haar gsm-nummergegeven), ze zei dat ze dacht at het shock was en dat ik Pippa goed warm moest houden en proberen naar de dierenkliniek in Brasschaat te komen (waar zij nu was). We hebben dan een auto geregeld en met Pippa daarheen, hij lag in zijn reismandje met warmwaterkruik en handdoeken. Toen we de auto wilde instappen slaakte Pippa een geluidje en verstijfde hij helemaal... We wisten ergens al hoe laat het was, maar ik wilde toch nog naar de dierenarts... Ge weet maar nooit. Eens bij de dierenarts was Pippa helemaal verstijfd, dus hij was gestorven. De dierenarts was er zelf niet goed van, ze had het niet gedacht zei ze, en ze heeft mij gezegd dat ik er niks aan kon doen en dat ik alles goed gedaan heb. Maar ergens denk ik dat ik iets fout gedaan heb, zoals bv die vervallen pijnstiller. Als die niet goed werkte, heeft hij gisteren tot 16u pijn gehad...Ik ben er helemaal kapot van en ik weet niet hoe ik dit te boven moet komen :'(
Samiera Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Oh jeetje, sterkte met het verlies! Wat is gas toch een vervelende rot 'ziekte'. Je krijgt weer moed door de keutels en dan gebeurd er toch nog zoiets, wat sneu. :( Ik denk dat je niet meer had kunnen doen als wat je deed, je was ook op tijd bij de dierenarts. Geef Pippa maar een mooi plekje en probeer de leuke dingen te herrineren. Sterkte er mee!
laaura Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Wow, sterkte! Wij hadden echt t zelfde probleem op dezelfde dag en op dezelfde dag gestorven.. Je hebt er net als ik alles aan gedaan ! Arme nijntjes..
LuckyCharley23 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Oh wat erg!! Je hebt er echt alles aan gedaan maar het heeft niet kunnen baten :( Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je lieve Pippa!!
Deeskuh88 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Poeh, wat ontzettend rot.. Veel sterkte!
Bun en Hazel Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 He bah, wat vervelend om zo mee te maken..Heel veel sterkte met het verlies van Pippa!!
jack en olivia Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Sterkte al je harde werk is alles wat je kon doen. Jullie hebben alles eraan gedaan en daar is pippa je vast heel dankbaar voor! Veel liefde en succes toegewenst. We leven met je mee
JoBoris76 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Heel veel sterkte met het verlies!Ik weet niet hoe lang die pijnstiller over datum was maar Metacam kun je 6 maanden gebruiken en daarna ook nog wel maar dan wordt de werking wat minder. Geef jezelf a.u.b. niet de schuld. Dat zou je nijn ook niet willen.
Nijntje1 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 heel veel sterkte, met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen,ik word ook altijd een beetje bang hiervan.Je heb het beste gedaan wat je kon doen, nogmaals veel sterkte.Ellen
Charlotte92 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 veel sterkte... ik had deze week een gelijkaardig probleem.. mijn konijn is er gelukkig doorgekomen, maar daar waren we bij voor de darmen echt stillagen.het is gewoon ontzettend moeilijk om ze dan nog te redden! je hebt echt je best gedaan tot de laatste seconde. pippa boft met een baasje als jij probeer inderdaad de mooie momenten te herinneren en weet dat je alles hebt gedaan wat je kon!
sanne_c Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Bedankt allemaal voor de lieve woorden!
Stamperlove Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Ik hoop dat ie snel beter is en hou hem maar lekker warm!
Christaaa Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Veel sterkte.Ze zijn gewoon zo gevoelig! Mijn ervaring met darmproblemen is erg slecht. Het is mij bijna nooit gelukt ze er doorheen te krijgen. Verwijt jezelf dus niks! Er is vaak geen houden aan, helaas.
Nicole_Fransehangoren Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 Infacol is ook een heel goed middel tegen gas! Je kan het gewoon bij de apotheek of drogist halen, want het is tegen buikkrampjes voor baby's. Ik heb dit zelf standaard in huis... Wat misschien ook helpt is om het dwangvoer wat je hebt te mixen met een potje babyvoeding 4 maand WORTEL. Sterkte!
Aanbevolen berichten