Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het bot was aangetast en voor een deel weggeschraapt maar ze kon niet alles weghalen omdat het te diep in het kaakbot zat. De wond is open gehoudenmaar gaat zo snel weer dicht, ik probeer steeds de korstjes eraf te halen, maar het gat is heel klein, net een wattenstaafje zo groot. Is 2 dagen ertussen teveel voor de duplo? Sorry ik heb niet zoveel verstand ervan als jullie. Maar volgens deze dierenarts was het dus een reactie van het bot op de behandeling... Het wil een soort zichzelf herstellen en daardoor gaat het groeien maar niet op de normale plek. Er zit nu best wel een bult maar de dierenarts haalde er ook geen pus uit, en dat zou dus dat bot moeten zijn.

Geplaatst:

Oh nou typte ik net een heel bericht en toen sloot mn browser opeens af... Dan maar even in het kort.

Loefie wordt morgen toch weer geopereerd, de da leek het dat de bult los zit van de kaak en dat het dus met een operatie goed verwijderd kan worden. Zoals we nu doorgaan is de kans 5% dat het lukt, en als de operatie lukt is die kans wel heel groot.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .