lenkas Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 ik heb veel konijnen 7 in totaal paco zoezoe flaf snuffel snoetje bambi en bloempje een der van flaf is meestal een drukken maker en alles je het hok open doet komt hij drekt je begroeten nu komt hij niet meeren is rustiger hij wilt ook niet meer in zijn hok hij zit de hele tijd in een hoekje van zijn ren zijn vriendin bloempjekomt drekt en is normaal der straks heb ik hem eventjes onderzocht en toen heb ik zwarte kleine beestjes gevonden bij zijn ooralleen bij zijn oor op zijnrug enzo niet bij bloempje vind ik niks en bij de rest van mijn konijnen ook niet maar nu heb ik allemaal beeten van iets aan mijn hand en voet ik dachtr zelf aan vlooien maar de andere konijnen hebben het niet en dat is dan ook niet denk ik waarom hij niet meer in zijn hok wilt .weet iemand iets heb je het al eens meegemaakt ofzo
nalapuk Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Ik vind je berichtje niet heeel erg duidelijk maar als ik het wel goed begrijp heeft je konijn dus kleine zwarte beestjes op zich?Springen ze ook? En jij hebt zelf nu ook beten als ik het goed las?Het klinkt toch wel echt als vlooien, maar of het wel of niet vlooien zijn dit lijkt me duidelijk iets om mee naar de dierenarts te gaan! Dat je andere konijnen het nog niet hebben wil niet zeggen dat ze het niet nog krijgen... beestjes zijn hartstikke besmettelijk natuurlijk. Misschien hebben ze het al wel maar heb jij het nog niet gezien. Hoe dan ook, mijn advies is echt om naar de dierenarts te gaan om te laten bepalen wat die beestjes zijn en wat je er aan kan doen. Meldt ook dat je meerdere konijnen hebt.
Eefje Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Jep, meteen naar de dierenarts ermee, vandaag nog! Hij voelt zich er ook duidelijk niet lekker bij, je hebt veel konijnen, straks hebben zij het ook en ben je nog verder van huis!
lenkas Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Geplaatst: 10 januari 2013 ik ben gisteren nog naar de dierenarts geweest hij ging een beestje op sturen of bekijken hij had het ook nog niet gezien hij zei dat het zeker geen vlooien zijn flaf begingt nu ook aan zijn oren te krabben ik moest hem appart vet weg van de andere zetten heb ik ook gedaan morgen weet ik de uitslag en ik moest al mijn konijnen meenemen voor te zien dat ze het ook hadden en natuurlijk ineens voor hun inspuiting
Eefje Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 Goed dat je gegaan bent! Ik ben benieuwd wat het is..
nalapuk Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 Ben ook benieuwd wat voor mysterieuze beestjes het dan zijn!Hopelijk zijn ze er allemaal gauw weer vanaf
Aanbevolen berichten