konijntje400 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Hoii mijn voedster (Hayden) heeft al 1 dag een onstoken oogje maar het gaat niet weg wat moet ik doen?? en a.u.b geen gemene reacties
hawahaai Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Wat zie je?Ik zou, als het niet heel erg is, schoonmaken met gekookt water of kamillethee (afgekoeld natuurlijk). Als het heftig is, zou ik even daar de DA gaan voor een oogzalfje.
konijntje400 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Het is een beetje weg dus ik ga wel met heet water het proberen weg te halen
Eefje Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Niet met heet water! Je kunt beter water koken en dat af laten koelen, daarmee kun je dan het oogje schoonmaken.
konijntje400 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 oke ik ga nu water koken en dan laten afkoelen
hawahaai Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Dankjewel Tara, kennelijk had ik niet duidelijk genoeg opgeschreven dat het afgekoeld water moet zijn. Konijntje400, als je kraanwater kookt, gaan de bacteriƫn die er in zitten dood. Dat is het nut van afgekoeld gekookt water. En kamille werkt verzachtend, daarom zou kamillethee ook kunnen helpen.
Aanbevolen berichten