Ga naar inhoud

noeki heeft diaree en schimmel


ik en de nijntjes

Aanbevolen berichten

hallo,

onze rammetje noeki heeft harde diaree heel zijn poep is vol kaka. ik heb er net het meeste afgekeregen en vandaag of morgen ga ik hooithee voor hem maken. 7 weken geleden zijn we naar de dierenarst geweest met hem en ze zeiden dat hij schimmel had hij heeft allemaal boebeltjes op zijn rug. ik heb dan 3 keer met een middel zijn kot ingespuit maar hij heeft nu nog steeds schimmel nu zit hij apart in een klein hokje en ga ik dat terug zo inspuiten zou het dan goed komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er toch even mee naar een kundige dierenarts gaan. Als hij in een klein hokje zit, is het dan wel goed om daar vanalles in te spuiten en hem dan weer erin te zetten? Weet niet wat voor spul je hebt natuurlijk maar of die dampen goed zijn? Ik vraag het me af.

En wat bedoel je precies met harde diarree? Diarree is juist dunne ontlasting. Maar je konijn heeft schimmel en dan moet je het hok inspuiten? Ik begrijp het niet helemaal denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je ook vertellen hoe groot je konijn is, gewicht en wat voor soort. En wat geef je hem te eten en hoeveel. Kun je zijn brokken ook eens wegen. En wat voor brokken zijn het? En krijgt hij ook nog groente, zo ja hoeveel. En hooi?

En hoe heet het middel tegen de schimmel wat je hebt gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .