Stamperlove Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 Van welke leeftijd mag je de nagels van een konijn knippen?die van mij is 4 maand en haar nageltjes zijn te lang.Alvast bedankt!
Domino Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 Ja je mag ze al wel knippen hoor. Als je er maar op let dat je niet in het 'leven' knipt. Dat bloedvaatje wat er zit.
Stamperlove Geplaatst: 26 december 2012 Auteur Geplaatst: 26 december 2012 Ja,dat weet ik wat het leven is,bedankt!
melody Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Maar hoe oud mag je konijn minimaal zijn zodat je de nageltjes mag knippen. Ons dwergkonijn Brownie is nu bijna 10 weken en heeft al heel scherpe nagels.Wie weet dat?
Stamperlove Geplaatst: 4 januari 2013 Auteur Geplaatst: 4 januari 2013 Kleine konijntjes hebben in het begin altijd scherpe nageltjes,dus zijn nog niet zo lang,en knippen gaat toch niet veel zin hebben bij zo'n jong konijn.
Domino Geplaatst: 4 januari 2013 Geplaatst: 4 januari 2013 Ik heb toen die allerscherpste puntjes eraf gehaald. Konijntje had er niks van maar ik had een stuk minder krassen! Volgens mij kan dat best al met tien weken. Gewoon even samen met iemand doen zodat het konijn niet plotseling weg kan schieten.
Aanbevolen berichten