Ga naar inhoud

konijnen met oudjaar naar binnen?


krosjka

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zit erover te denken om mijn twee konijnen (die normaal in mijn tuin rondhuppelen), met oudjaar naar binnen te doen. Ik kan ze wel in de schuur doen maar dit is een super kleine donkere ruimte en bevind zich aan de straat kant, waar het vuurwerk het hardst knalt denk ik.

Zou het heel slecht zijn om ze 1 nachtje in de woonkamer te zetten in een binnen hok en de volgende dag weer naar buiten te doen?

T lijkt mij t meest diervriendelijk. T minst lawaai voor ze en dan weet ik zeker dat niemand ze uit mn tuin haalt oid. Mn tuin is nogal open, dus er kan zo een of andere grapjas ze over het hekje zetten..

Maar goed, zou het qua warmte/kou verschil erg zijn 1 nachtje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijntjes gaan voor een nachtje in de badkamer. En als ik snachts thuiskomt zet ik ze gewoon weer buiten (het ergste geknal is dan toch al voorbij). Het gaat dus niet eens om een hele nacht.

Wij zorgen gewoon dat de verwarming daar (in de badkamer) niet aan is geweest de afgelopen dagen. Douchen doen we vroeg, zodat de badkamer lekker kan luchten. Dan laten we de deur van de badkamer en de luikjes in huis lekker openstaan (badkamer heeft zelf geen raampje, zit in het midden van het huis) en vlak voordat we weggaan zetten we de beestjes in die kamer. Wctjes erbij, schuilhuisjes, wat groenten, vers water en een lekkere pluk vers hooi en dan moet dat geen probleem zijn voor die korte tijd :) Het is nu gelukkig sowieso niet heel koud buiten, dus dat scheelt.

aangepast door Suuzz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat ze gewoon lekker in de garage.. Er klinken nu al knallen maar die negeren ze. Ik heb ook het voordeel dat naast mij een oude vrouw van 83 woond en aan de andere kant een man van 67 ofzo die doen niet aan vuurwerk! Verder word er alleen om de hoek nog afgestoken! Zal een een bantje met muziek aanlaten als ik weg ben? Staan ze bij jouw trouwens tegen de een muur? Dat scheelt al.. ik zou ze gewoon lekker daarlaten.. Ze zijn ook samen dusja, Waarschijnlijk veroorzaak je alleen onnodige stress door ze te verplaatsen enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .