Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het valt me op dat Bink de laatste tijd niet zo dol meer is op de bix. Hij valt wel aan, maar na een paar verliest ie zn interesse. Hij eet wel goed hooi en is niet afgevallen, ook actief. Toch denk ik dat ie misschien wel s haken kon hebben.. Wat denken jullie?

Geplaatst:

Dat zou best eens kunnen. Het is dan wel verstandig om dat bij de dierenarts GOED te laten nakijken. Soms hebben ze haken op de achterste kiezen en dat is niet zo heel makkelijk te zien.

Geplaatst:

Als het dat niet is dan kan je ook ander voer proberen.

Niet gelijk panieken, Hazel had dat ook eens en toen was het gewoon dat ie het voer niet meer lekker vond.

Ik heb toen eerst ander voer gehaald en dat at ie prima, gelukkig niks meer aan de hand.

Maar daar zou ik geen dagen meer mee wachten, gewoon vandaag nog uitproberen als het kan, en anders vandaag naar de DA.

Hopelijk heeft Bink geen haakjes! :)

Geplaatst:

Ik houd het nu zoveel mogelijk in de gaten en hij eet opzich wel weer genoeg. Ik houd t gewoon even in de gaten! Ik denk dat ik ze sowieso allebei volgende week even laat nakijken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .