Missy en Binkie Geplaatst: 25 december 2012 Geplaatst: 25 december 2012 Beste konijnen liefhebbers. Ik heb een voedster van ongeveer een half jaar. Voor haar heb ik er een ram bijgenomen afgelopen vrijdag van 3,5 maand oud. Voorlopig zitten ze nog in a
Missy en Binkie Geplaatst: 25 december 2012 Auteur Geplaatst: 25 december 2012 parte hokken. Nu hapt het rammetje steeds mis als ik hem wat te eten wil geven uit de hand. Na een paar pogingen loopt hij dan maar weg.
Missy en Binkie Geplaatst: 25 december 2012 Auteur Geplaatst: 25 december 2012 Hij hapt eroverheen zegmaar. Heb zijn snoet, mond en tanden al vergeleken met de voedster maar zie geen verschil. Wie weet wat dit kan zijn. Overigens krijgt ze het voer uit het bakje wel op..
nalapuk Geplaatst: 25 december 2012 Geplaatst: 25 december 2012 Misschien ziet hij niet goed? Of iets mis met zijn evenwicht? Ik weet het niet. Wel gek dat hij dan wel het voer uit het bakje kan vinden. Heb je wel hem daar echt van zien eten, niet dat alleen je voedster het bakje leeg eet en dat jij denkt dat ze het samen hebben opgegeten?
Missy en Binkie Geplaatst: 25 december 2012 Auteur Geplaatst: 25 december 2012 (aangepast) Ze zitten nog in aparte hokken dus hij heeft het echt zelf opgegeten. Maar dat lijkt ook eenvoudiger denk. Hij duwt zijn kop erin en heeft altijd wel beet zeg maar 25 december 2012 aangepast door Missy en Binkie
Miffy1 Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 Konijnen kunnen moeilijk recht voor zich kijken vanwege de stand van hun ogen, ze kunnen beter opzij kijken. Maar dan nog zou ik denken dat hij wel kan ruiken waar het eten zich ongeveer bevindt. Leg je het eten op een vlakke hand of hou je het vast met je vingers? Op een vlakke hand is makkelijker, het werkt dan eigenlijk hetzelfde als een bakje, hij kan met zijn snoet over je hand gaan net zo lang tot hij beet heeft. Hou gewoon even in de gaten of hij genoeg uit het bakje blijft eten en hij niet afvalt.
Aanbevolen berichten