Reza Geplaatst: 24 december 2012 Geplaatst: 24 december 2012 Kom net bij mijn Teddy voor de wekelijkse kam en borstel 'sessie', zit hij helemaal onder de klitten en knopen...Elke week kam ik hem trouw en helemaal, pluk voor pluk, voor achter boven en beneden...daarna voel ik ik alles nog een keer na. Ik zag vanmorgen vrij veel haar overal en dacht : Oh nee Mol zou toch niet schijnzwanger zijn? Nu dus Guus om te kammen en hij zag er niet uit...ook enorm veel haren uit zijn vacht gehaald. Kan hij in de rui zijn of is er mss meer? Eten, keutelen, drinken, actief, het hele plaatje compleet. Gisteren het hok op een betere plaats in de tuin gezet omdat de plek waar ze eerst stonden teveel wind en regen ving...Overbezorgd? Of mis ik iets....
Eefje Geplaatst: 24 december 2012 Geplaatst: 24 december 2012 Misschien komt het doordat het flink koud is geweest en nu ineens weer heel zacht weer buiten.Ik weet zelf ook niet meer wat ik allemaal wel en niet aan moet trekken als ik naar buiten ga!
Reza Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Geplaatst: 24 december 2012 Dat dacht ik ook al inderdaad. Ben alleen wat paniekerig.. Konijn van kennisje lag van de week van het een op andere moment dood, en daar ben ik wel van geschrokken, dus misschien te alert nu? Ik heb ook al aan de weersomslag gedacht...Dank jevoor je reactie...
Eefje Geplaatst: 24 december 2012 Geplaatst: 24 december 2012 Oh ja dat is schrikken dan he, ik had het na de castratie van mijn voedster. Ze dronk veel meer daarna en op een middag gebruikte ze haar achterpoot niet meer. In paniek naar de dierenarts, ze zal toch geen ec hebben!!! Gelukkig had ze zich alleen een beetje bezeerd en drinkt ze nu weer normale hoeveelheden. Die paniek gaat er langzaamaan wel weer vanaf, maar alertheid is goed, het blijven toch kwetsbare beessies..
Reza Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Geplaatst: 24 december 2012 Oh dat lijkt me ook schrikken zeg....Nou ik heb net nog stukje brood als presentje gegeven voor na het kammen en dat gaat er rap in...zal vast het weer zijn...let goed op in elk geval. Zie ze ook vanuit huis dus dat is prettig... Fijne kerst!
Aanbevolen berichten