Stamperlove Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 (aangepast) Hoi,ik heb een vraag,3 eigenlijk.1.Mijn konijn heeft een oranje mondje,een beetje is dat normaal?2.Het is de 1ste keer dat ik mijn konijn hoor stampen,zij doet dit de hele tijd,en zit met haar oren gespitst wat kan er zijn?3.Mijn konijn heeft een klein kaal plekje vanvoor onder zijn hoofdje,wat is dat 23 december 2012 aangepast door Stamperlove
konijntje400 Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 2. Je konijn kan bang zijn of ze verveelt zich
Stamperlove Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Geplaatst: 23 december 2012 Nu is ie lekker aan het slapen :goed::goed:
Eefje Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 konijnen kunnen om heel veel redenen stampen, maar dit klinkt inderdaad of ze geschrokken of ongerust was.
Stamperlove Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Geplaatst: 23 december 2012 Ik denk het,want nu staat er een nieuwe ijskast en die maakt wat lawaai en ik denk dat ze daar van geschrokken was
Miranda1991 Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 Hoi,ik heb een vraag,3 eigenlijk.1.Mijn konijn heeft een oranje mondje,een beetje is dat normaal?2.Het is de 1ste keer dat ik mijn konijn hoor stampen,zij doet dit de hele tijd,en zit met haar oren gespitst wat kan er zijn?3.Mijn konijn heeft een klein kaal plekje vanvoor onder zijn hoofdje,wat is datHey,1. Het zou wortel kunnen zijn, dat heeft mijn Amadeüs ook wel eens (hij is wit)2. Je konijn kan misschien bang zijn, of iets willen 'vertellen'. Mijn nijnen stampten wel eens omdat ze het warm hadden, afgelopen zomer.3.Hoe ziet het er precies uit? En likt/krabbelt je konijn er aan?-Miranda
Stamperlove Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Geplaatst: 23 december 2012 Hey,1. Het zou wortel kunnen zijn, dat heeft mijn Amadeüs ook wel eens (hij is wit)2. Je konijn kan misschien bang zijn, of iets willen 'vertellen'. Mijn nijnen stampten wel eens omdat ze het warm hadden, afgelopen zomer.3.Hoe ziet het er precies uit? En likt/krabbelt je konijn er aan?-Miranda1.Waarschijnlijk dat ja,ze eet graag worteltjes die nog lekker nat zijn 2.Nu is ze aan het slapen 3.Het is een klein kaal plekje,heel klein,zie je alleen als ze rechtstaat,het is roze en likt en krabt er niet aan
Lonja Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 3: Van voor onder zijn hoofdje? Bedoel je niet gewoon onder zijn kin? Dat is heel normaal dat daar geen of weinig haar zit, daar zitten geurklieren waarmee ze langs voorwerpen wrijven om hun geur af te zetten.
Stamperlove Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Geplaatst: 24 december 2012 3: Van voor onder zijn hoofdje? Bedoel je niet gewoon onder zijn kin? Dat is heel normaal dat daar geen of weinig haar zit, daar zitten geurklieren waarmee ze langs voorwerpen wrijven om hun geur af te zetten.Nee,het is zo de linkerkant van haar hoofdje dat het is
Zoebouwer Geplaatst: 28 december 2012 Geplaatst: 28 december 2012 2. Je konijn is bang of geschrokken daardoor de gespitste oren. Hij stapt om je af te schrikken.
Aanbevolen berichten