Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,ik heb een vraag,3 eigenlijk.

1.Mijn konijn heeft een oranje mondje,een beetje is dat normaal?

2.Het is de 1ste keer dat ik mijn konijn hoor stampen,zij doet dit de hele tijd,en zit met haar oren gespitst wat kan er zijn?

3.Mijn konijn heeft een klein kaal plekje vanvoor onder zijn hoofdje,wat is dat

aangepast door Stamperlove
Geplaatst:
Hoi,ik heb een vraag,3 eigenlijk.

1.Mijn konijn heeft een oranje mondje,een beetje is dat normaal?

2.Het is de 1ste keer dat ik mijn konijn hoor stampen,zij doet dit de hele tijd,en zit met haar oren gespitst wat kan er zijn?

3.Mijn konijn heeft een klein kaal plekje vanvoor onder zijn hoofdje,wat is dat

Hey,

1. Het zou wortel kunnen zijn, dat heeft mijn Amadeüs ook wel eens (hij is wit)

2. Je konijn kan misschien bang zijn, of iets willen 'vertellen'. Mijn nijnen stampten wel eens omdat ze het warm hadden, afgelopen zomer.

3.Hoe ziet het er precies uit? En likt/krabbelt je konijn er aan?

-Miranda

Geplaatst:
Hey,

1. Het zou wortel kunnen zijn, dat heeft mijn Amadeüs ook wel eens (hij is wit)

2. Je konijn kan misschien bang zijn, of iets willen 'vertellen'. Mijn nijnen stampten wel eens omdat ze het warm hadden, afgelopen zomer.

3.Hoe ziet het er precies uit? En likt/krabbelt je konijn er aan?

-Miranda

1.Waarschijnlijk dat ja,ze eet graag worteltjes die nog lekker nat zijn :P

2.Nu is ze aan het slapen :)

3.Het is een klein kaal plekje,heel klein,zie je alleen als ze rechtstaat,het is roze en likt en krabt er niet aan

Geplaatst:

3: Van voor onder zijn hoofdje? Bedoel je niet gewoon onder zijn kin? Dat is heel normaal dat daar geen of weinig haar zit, daar zitten geurklieren waarmee ze langs voorwerpen wrijven om hun geur af te zetten.

Geplaatst:
3: Van voor onder zijn hoofdje? Bedoel je niet gewoon onder zijn kin? Dat is heel normaal dat daar geen of weinig haar zit, daar zitten geurklieren waarmee ze langs voorwerpen wrijven om hun geur af te zetten.

Nee,het is zo de linkerkant van haar hoofdje dat het is

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .