Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Iedereen,

Mijn konijn heeft afgelopen last gehad van de ziekte (rondjes draaien).

Nu is hij goed hersteld, maar hij heeft nu een puistje/zwelling op zijn oog (zwart).

Het doet geen pijn je kunt er gewoon op drukken en gisteren heeft hij het opengekrabt maar er kwam geen bloed of vocht uit. beetje raar.

Hij eet en laat goed van zich horen (actief) en dat is raar.

Maar is dit een bijwerking van het medicijn? of ??

Ik heb eventueel een foto van het oog maar ik kan hem niet plaatsen. Kan hem wel sturen.

Fijne feestdagen.:kiss:

Geplaatst:

De ziekte van Mynre (bij volwassen, veel rondjes draaien en niet meer stoppen) vraag me niet naar het medicijn. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het een bijwerking is.... ik heb al gekeken naar Myxomise maar dat is het niet het is dik en zwart maar als het open is bloedt het niet... raar.... het is aan het oog waar hij een vlek in het oog heeft. Aan het andere oog is niks.

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou je dierenarts er morgen even naar laten kijken.

PS. De ziekte van Mynre heb ik trouwens echt nog nooit van gehoord en zelfs Google heeft er nooit van gehoord.

Weet je zeker dat je dierenarts konijnkundig is? Of bedoel je misschien iets anders gezien je ook Myxomatose wat anders spelt?

In ieder geval is het belangrijk dat er een dierenarts met verstand van konijnen naar kijkt. :)

aangepast door Lonja
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .