Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn rammetje heeft iets raars daar benenden. Z'n ballen zijn niet opgezet maar bij z'n geslachtsdeel is het opgezet en helemaal vies weten jullie ofsoo wat het is? Ik ga er vanmiddag mee naar de dierenarts(het zou ook z'n anus kunnen zijn)

Geplaatst:

Mijn konijn had ook een opgezet geslachtsdeel, ook mee naar de DA geweest. Eerst kregen we een zalf mee, maar omdat het ook zou irriteren om dat op te doen kregen we daarna oogdruppels mee, wat uiteindelijk wel heeft geholpen. Ook hebben we regelmatig gekoelt om de zwelling af te laten nemen.

Geplaatst:

Ik ben er heen geweest ze wist niet echt wat het was maar ze dacht iets van exceem rondom de penis was. Het is daar helemaal opgezwollen en hard. Hij eet wel gewoon goed en hij is ook levendig. Poepen en plassen doet hij ook gewoon. Nu hebben we een zalfje gekregen wat ik 2 x per dag erop moet smeren. Alleen staat er op het pakje dat het voor honden en katten is? Ze heeft niet gezegd wanneer ik er mee moet stoppen maar neem aan als de exceem weg is. Ik denk dat ik het dan ook maar ga koelen

Geplaatst:

Er worden vaker medicijnen gebruikt voor konijnen die ook voor honden en katten zijn. Ik neem aan dat je dierenarts verstand van konijnen heeft? Hopelijk gaat het snel over met het zalfje!

Geplaatst:

ik herken jou verhaal.

Bij mijn, inmiddels overleden, ram zag ik ineens ook dat zijn geslachtsdeel helemaal gezwollen was. Heel rood ook en er kwam een rare vloeistof uit die opdroogde tot vreemde kostjes. Ik ben toen ook meteen naar de DA geweest en toen bleek het om konijnen syfilis te gaan. hij heeft een injectie met peniciline gekregen en heb het daarna nooit meer gezien.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .